اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

وزارت نیرو به رسانه‌ها نگاهی روشنفکرانه دارد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نگاه وزارت نیرو به رسانه‌ها یک نگاه روشنفکرانه بوده و این ارتباط محکم‌تر شده است.

وزارت نیرو به رسانه‌ها نگاهی روشنفکرانه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احد جاودانی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی با مفاهیم صنعت آب و فاضلاب ویژه خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: این کارگاه‌ها در تمامی استان‌های کشور برای معرفی صنعت آب و فاضلاب کشور است.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت صنعت آب و فاضلاب و ضرورت تبلیغات مؤثر و نقش رسانه‌ها در راستای ترویج صحیح مصرف آب است.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: تاکنون اصحاب رسانه و جراید در این زمینه همکاری بی‌دریغی را داشته و این امر توجه بیش از پیش رسانه‌ها به صنعت آب و فاضلاب است.
جاودانی به نقش مؤثر رسانه‌ها در شکل‌دهی افکار عمومی اشاره کرد و ادامه داد: وظیفه رسانه‌ها در ارتباط با صنعت آب و فاضلاب بر مبنای تحقق اصل آموزش، نظارت و اطلاع رسانی استوار است که اطلاع‌رسانی نقش بسیار مهمی و نیاز کنونی جامعه است.
وی اظهار داشت: تلاش ما در وزارت نیرو بر این است تا نقش و کارکرد رسانه‌ها را در این بخش از صنعت آب ‌و فاضلاب کشور بیشتر کنیم.
 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه رسانه‌ها از عوامل مهم در ارسال و انتقال اطلاعات هستند، گفت: کشوری اگر بخواهد در مسیر توسعه قرار بگیرد لاجرم باید از رسانه‌ها استقبال و استفاده کند.
جاودانی با اشاره به اینکه کشورها نباید عنصر رسانه را کنار بگذارند، تأکید کرد: رسانه‌ها را هم باید دید و هم مورد توجه قرار داد چرا که در انتقال اطلاعات و آگاهی نقش مؤثری دارند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره آب و رسانه افزود: این جشنواره در سه بخش مطبوعات محلی، مطبوعات سراسری و صدا و سیما برگزار می‌شود که عکس‌ها، خبرها و مقالات جمع‌آوری می‌شود و در دبیرخانه این جشنواره مورد داوری قرار می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌ا‌لملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: در جشنواره آب و رسانه یک بخش آن نقد است که اگر کسی نقد خوب و تحلیل مناسبی داشته باشد این نقدها انتخاب و تقدیر می‌شوند.
جاودانی یادآور شد: اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و جهت دهی افکار عمومی برای دستیابی به اهداف شرکت‌های آب و فاضلاب بخش قابل توجهی از خواسته صنعت آب و فاضلاب کشور است.
این کارگاه آموزشی ظهر امروز با شرکت 50 نفر از خبرنگاران خراسان جنوبی برگزار که در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه شرکت در این کارگاه داده شد.
انتهای پیام/خ30    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول