اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

پیام جهانی برای بشریت در اختیار رسانه‌های ایران است‌

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیام جهانی برای بشریت در اختیار رسانه‌های ایران است.

پیام جهانی برای بشریت در اختیار رسانه‌های ایران است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمد رضا نقدی عصر امروز در آیین افتتاح نخستین نخستین پایگاه مقاومت رسانه‌ای کشور در استان فارس که در سالن همایش‌های زائرسرای محمد رسول‌الله مشهد مقدس برگزار شد درباره بسیج رسانه اظهار داشت: بسیج رسانه قدمی مبارک است که برای نخستین‌بار همزمان با هفته دفاع مقدس در استان فارس اجرا می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: هر کالا و ابزاری وقتی از کشورهای دیگر وارد کشور ‌می‌شود فرهنگ مبتکر و خلاق آن را با خود وارد می‌کند تا آنجا که متاسفانه نتوانسته‌ایم برای بسیاری از کالاها نام ایرانی انتخاب کنیم.
وی تصریح کرد: رسانه‌ها غربی نیز مانند کالاها وارد کشور شده و فرهنگ غربی را به کشور وارد می‌کند. 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که پیام جهانی برای بشریت در اختیار ماست گفت: بهترین و شایسته‌ترین راه برای رساندن این پیام رسانه است و برای موفق شدن در رساندن این پیام باید فقه، فرهنگ و اخلاق بر آن حاکم شود و برای این امر مهم باید خبرنگاران و اصحاب رسانه نکاتی اخلاقی را در نظر گیرند. 
‌وی اظهار داشت: بسیج رسانه فرصتی است برای دور هم جمع شدن و حول محور، فرهنگ دینی اسلامی است چرا که رسانه زبان رایج دنیای امروز است‌، فرهنگ و فقه ما باید حاکم بر این مسئله شود. 
سردار نقدی با اشاره به جذب مخاطب در بسیج رسانه اظهار داشت: باید یک سری نکات را برای بیشترین جذب مخاطب رعایت کرد که کار مشکلی است چرا که افرادی که به مبانی اخلاقی پایبند نیستند راحت‌تر کار رسانه انجام می‌دهند و با یک عکس مبتذل در کتاب یا نشریه و مجله می تواند مخاطب زیادی جذب کند.
وی ‌با اشاره به اینکه بخش اعظم رسانه‌های دنیا در دست دشمنان ماست اظهار داشت: بعضی افرادمی خواهند به هر قیمتی  بردن تیتراژ روزنامه‌هایشان را بالا ببرند‌ چرا که ما به دنبال کیفی بودن آن هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: هر چقدر این کار سخت را با پایبندی و اصول انجام دهید موفق‌ترید چرا که خدا انسان‌ها را بر فطرت خویش آفریده است و کسانی موفق هستند که در راستای فطرت انسان‌ها حرکت کنند   
وی افزود: رسانه‌ها باید تمام صحنه‌ها را تجسم کنند و متناسب با صحنه جنگ مظلومیت با استکبار راه خود را دنبال کند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول