اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گردشگری؛

16 عنوان برنامه گردشگری در چهارمحال و بختیاری اجرا می‎شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 16 عنوان برنامه به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در این استان خبر داد.

16 عنوان برنامه گردشگری در چهارمحال و بختیاری اجرا می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیمان فاضلی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معرفی فرصت‌های گردشگری و احترام به میراث طبیعی، تاریخی و معنوی این استان از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های هفته گردشگری به‌شمار می‏رود.
وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به‌مناسبت هفته گردشگری، گفت: نواختن زنگ گردشگری در مدارس استان، راه‌اندازی ایستگاه نقاشی در مدارس، غبارروبی گلزار شهدا توسط کارکنان اداره میراث فرهنگی، راه‌اندازی اتوبوس گردشگری برای کارمندان ادارات و نهادهای دولتی از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‎رود.
فاضلی بازدید از سرای سالمندان و موسسه‌های خیریه این استان را از دیگر برنامه‌های تدوین شده در هفته گردشگری عنوان کرد و گفت: افتتاح پروژه‌های سرمایه‌گذاری، صعود به قلل مرتفع استان، برگزاری شب شعر در قلعه دزک، راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی در موزه‌های استان از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.
سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری مسابقه عکس با موضوع طبیعت در پاییز، نظافت کانون‌های گردشگری توسط دانش آموزان، دیدار با امام جمعه استان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته است.
وی صنعت گردشگری را یک صنعت پاک برای توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه بر شمرد و بیان داشت: شعار هفته گردشگری  در سال‌جاری، گردشگری پیوند فرهنگ‌ها است.  
فاضلی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه و رونق صنعت گردشگری در این استان، افزود: از آنجایی که این صنعت یکی از صنعت‌های درآمدزای کشور محسوب شده رونق این صنعت تاثیر به سزایی در رشد و توسعه بیش از پیش این استان دارد.
سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این استان، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌ها و مناطق دیدنی چهارمحال و بختیاری، این استان قابلیت جذب گردشگر و تبدیل شدن به یکی از استان‌های مقصد گردشگری را داراست.
وی اضافه کرد: برهمین اساس لازم است تا با استفاده مطلوب‌تر از ظرفیت‌ها و ایجاد زیرساخت‌ها به افزایش تقاضای سفر در این استان بیش از پیش توجه شود
هر ساله پنجم مهرماه لغایت 11 مهرماه به‌نام هفته گردشگری نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول