اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس:

خون شهدا دین و مذهب را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: خون پاک شهدا دین و مذهب را بیمه کرد.

خون شهدا دین و مذهب را بیمه کرد
حجت‏الاسلام حسین توسلی در حاشیه خاکسپاری یک شهید گمنام در رودهن در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: حیات اصلی و معنوی ما مرهون خون شهداست.
وی با اشاره به بخشی از تاریخ صدر اسلام یادآور شد: در دوران صدر اسلام واقعه کربلا و حماسه‏هایی که در آن روزهای خون و آتش به وجود آمد، حیات دین اسلام را تضمین کرد.
توسلی ادامه داد: 220 هزار شهید هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم خون پاک خود نهال نوپای روزهای نخست انقلاب اسلامی را به شجره‏ای طیبه، تناور و خدشه‏ناپذیر تبدیل کردند.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‏های دفاع مقدس در طول سال گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‏های شهدای گلگون کفن، امام راحل عظیم‏الشان (ره) و نایب بر حق ایشان مقام عظمای ولایت است.
وی ادامه داد: نباید تاثیرات فرهنگ شهادت و ایثار تنها به این یک هفته خاص محدود شده بلکه باید این امر مهم در زندگی یک ساله همه اقشار جامعه متبلور شود.
توسلی با اشاره به نقش محوری رسانه‏های جمعی در حفظ فرهنگ شهدا خاطرنشان کرد: نسل امروز انقلاب از نزدیک فضای معنوی هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده است.
امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی تصریح کرد: از این رو، وظیفه رسانه‏های جمعی درباره اشاعه فرهنگ دفاع مقدس سنگین‏تر می‏شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول