اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی آذربایجان غربی:

هنرمندان صنایع دستی در آذربایجان غربی بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از 300 نفر از هنرمندان صنایع دستی در مناطق مختلف استان بیمه شدند.

هنرمندان صنایع دستی در آذربایجان غربی بیمه می‌شوند
یه گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن سپهرفر ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن سمینار هتل ساحل ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تعدادی از هنرمندان صنایع دستی زیر پوشش بیمه خدمات درمانی و بازنشستگی قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه در مبحث ایجاد مشاغل خانگی، رشته‌های مختلف صنایع دستی مورد توجه قرار دارد، بیان کرد: برای ایجاد مشاغل خانگی از این سازمان صاحبان صنایع مختلف به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند.
این مسئول به برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ارومیه اشاره کرد و افزود: نمایشگاه صنایع دستی از 28 شهریور تا اول مهر ماه در پارک جنگی برپا شد که هنرمندان این استان در نمایشگاه فوق به عرضه محصولات خود اقدام کردند.
سپهرفر با بیان اینکه به اهداف خود در حوزه اشتغالزایی نیمه نخست سال جاری دست یافته‌ایم، ادامه داد: برای ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر باید همه دستگاه‌های اجرایی همکاری تنگاتنگی با مسئولان میراث فرهنگی داشته باشند.
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در این استان در رشته‌های مختلف هنری و صنایع دستی استعداد زیادهای وجود دارد که در صورت توچه کردن به آنها و انجام سرمایه گذاری فرصت‌های شغلی زیادی برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول