اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

در چهارمین همایش اورآسیا عنوان شد

ورود بخش خصوصی چین به صنعت گردشگری ایران

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با حضور در چهارمین همایش اقتصادی اورآسیا ، بخش خصوصی چین را به همکاری در زمینه توسعه صنعت گردشگری ایران فراخواند.

ورود بخش خصوصی چین به صنعت گردشگری ایران
به گزارش خبرگزاری فارس،حامد دهقانان در چهارمین همایش اقتصادی آسیا – اروپا که در شهر " شی آن " چین برگزار شد ، صنعت گردشگری را یکی از مهم ترین زمینه های توسعه روابط ایران و چین ذکر کرد و گفت : در بین کشورهای آسیایی چین مورد توجه مردم ایران است و این نکته فرصت خوبی برای بخش خصوصی چین است تا گردشگران چینی به ایران بیاورد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی  با اشاره به تاریخ کهن ، علاقه ملت‌های دو کشور و اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور افزود: این عوامل زیر ساخت های ارزشمندی برای شناخت بیشتر دو ملت از یکدیگر در چارچوب توسعه گردشگری است و دو کشور می توانند زمینه ساز حرکت های بزرگ گردشگری در منطقه اورآسیا باشند.

وی دیدارهای منظم و مستمر مسئولان ایرانی و چینی از کشورهای یکدیگر را عامل مهمی برای ایجاد راهکاری جدی در زمینه توسعه صنعت گردشگری دانست و از توجه دست اندرکاران برگزاری همایش اورآسیا به صنعت گردشگری ابراز خرسندی کرد.

چهارمین همایش اورآسیا امسال با موضوع نوآوری در همکاری های اقتصادی و تقسیم فرصت ها در چین برگزار شد.

همایش امسال به سه بخش انرژی، گردشگری و فرهنگی تقسیم شده بود و بیش از 750 نماینده از جمله شماری از مقام های دولتی ، سفرا ، موسسه داران و محققان در این همایش حضور داشتند.

همایش اقتصادی اورآسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود و یکی از مهمترین ساختارهای همکاری و گفت و گوی اقتصادی میان اروپا و آسیاست که تحت مسوولیت سازمان همکاری شانگهای به حساب می آید.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول