اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید دماوند:

4 یادواره شهدا در دماوند برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند از برگزاری چهار یادواره رسمی شهدا در شهرستان دماوند خبر داد.

4 یادواره شهدا در دماوند برگزار می‏شود
امیر مرادی عصر امروز در حاشیه آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار پاک و مطهر شهدای شهرستان دماوند که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: برنامه‏های دیگری نظیر شبی با شهدا و محفل انس با شهدا نیز در مناطق مختلف برگزار می‏شود.
وی ادامه داد: در چهار یادواره شهدای شهرستان دماوند از مقام شامخ شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‏های معزز این عزیزان تجلیل خواهد شد.
مرادی افزود: علاوه بر این، غبارروبی مزار شهدای شهرستان دماوند نیز به صورت هماهنگ و با حضور همه مسئولان برگزار می‏شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند از دیدار هماهنگ با خانواده‏های شهدا خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‏های به عمل آمده، همه مسئولان دستگاه‏های مستقر در سطح شهرستان دماوند به طور هم‏زمان از خانواده‏‏های شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار خواهند داشت.
وی ساماندهی گلزار شهدا را از برنامه‏های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند خواند و افزود: ساماندهی گلزار شهدا از جمله برنامه‏های اصلی و مورد تاکید مجموعه خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند است.
 
* 95 درصد گلزار شهدا ساماندهی شد
مرادی از ساماندهی 95 درصد گلزار شهدای شهرستان دماوند خبر داد و افزود: شهرستان دماوند دارای 50 گلزار شهداست.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به 95 درصد از این تعداد گلزار شهدا ساماندهی شده‏اند.
وی ادامه داد: تنها یک یا دو گلزار شهدا به جهت شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی با مشکلات فنی مواجه شده است.
مرادی تصریح کرد: که این امر با هماهنگی‏های به عمل آمده با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران تا پیش از فصل سرما ساماندهی می‏شود تا رضایت کامل خانواده‏های شهدا فراهم آید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول