اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش رودهن:

یادواره شهدای بخش رودهن برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش رودهن از برگزاری یادواره شهدای این بخش در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

یادواره شهدای بخش رودهن برگزار می‏شود
آزاد سعیدی در حاشیه آیین خاکسپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید جاویدالاثر در دانشگاه آزاد رودهن که با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور این شهر و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تاکنون دو یادواره شهدا در بخش رودهن برگزار شده است.
وی ادامه داد: برگزاری هم‏زمان یادواره شهدا با حضور تمامی مناطق روستایی بخش رودهن می‏تواند به برپایی آیینی در خورشان شهدا بینجامد.
سعیدی حضور شهید جاویدالاثر در رودهن را سبب گسیل خیرات و برکات به این خطه دانست و افزود: مردم بخش رودهن از دیرباز تاکنون به ولایتمداری و شهیدپروری شهره خاص و عام بوده‏اند.
رئیس شورای اسلامی بخش رودهن افزود: در این بخش، روستایی با نام "جورد" وجود دارد که بیش از 40 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.
وی ادامه داد: در روزهای گذشته و هم‏زمان با ایام هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای این روستا با حضور جمعیت کثیری از عاشقان انقلاب همراه شد.
سعیدی افزود: امروز نیز اهالی مناطق مختلف روستایی بخش رودهن با همان شور و اشتیاق به استقبال شهید جاویدالاثر رفتند.
رئیس شورای اسلامی بخش رودهن با بیان اینکه همه داشته‏های ما مرهون شهداست، گفت: اگر رشادت‏های رزمندگان غیور ایران اسلامی در جبهه‏های حق علیه باطل نبود، امروز بخش، شهرستان، استان و کشوری نیز وجود نداشت که همگام بدان افتخار کنیم.
وی تصریح کرد: نهال نوپای انقلاب اسلامی ایران با خون شهدای این مرز و بوم به درختی تناور و الگویی برای دیگر ملل جهان تبدیل شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول