اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

دانش‎‏آموزان امنیت امروز را مدیون شهدا هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه خطاب به دانش‏آموزان گفت: اگر جانفشانی و ایثارگری‏های شهدا نبود، امروز در چنین امنیت کامل زندگی نمی‏کردید.

دانش‎‏آموزان امنیت امروز را مدیون شهدا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری پیش از ظهر امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به همراه دیگر مسئولان شهرستان فیروزکوه در جمع صمیمی و پرشور دانش‏آموزان هنرستان شیخ محمد بلیغ حضور یافت.
وی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و همچنین هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هر ساله سال تحصیلی را با نام شهدا و ایثارگران آغاز می‏کنیم که جریان‏های نورانی راه عزت، سرافرازی اسلام و ایران هستند.
امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: شهدا ستارگانی هستند که برای دستیابی به والاترین اهدافشان از بهترین داشته‏هایشان گذشتند و ایران امروز را برای ما به یادگار گذاشتند.
استیری تصریح کرد: اگر جانفشانی و ایثارگری‏های این عزیزان نبود، امروز در چنین امنیت کامل و با بهره‏گیری از بهترین امکانات زندگی نمی‏کردیم.
وی تصریح کرد: قرآن اسلام را به عنوان دین دانش معرفی کرده و در این راستا به علم بسیار اهمیت داده است.
امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: آغاز سال تحصیلی فرصت بسیار مغتنمی را برای دانش‏آموزان فراهم آورده است.
استیری خاطرنشان کرد: در نخستین روز آغاز مدرسه با خدای خود عهد ببندید و با جدیت تمام از 9 ماه تحصیلی بهره‏برداری کامل کنید تا در زندگی فردی و اجتماعیتان به موفقیت‏های روزافزون دست یابید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول