اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان نکا؛

استاندار مازندران با خانواده شهید منتظرقائم دیدار کرد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با خانواده شهید منتظر قائم در نکا که اخیراً توسط گروه ترویستی پژاک به شهادت رسید، دیدار کرد.

استاندار مازندران با خانواده شهید منتظرقائم دیدار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سید علی‌اکبر طاهایی شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده شهید محمد منتظرقائم که اخیراً در درگیری با گروهک تروریستی پژاک به درجه رفیع شهادت نائل شد، اظهار داشت: این شهید بزرگوار یک هدیه گرانقدر برای منطقه نکا و استان مازندران است و یک ذخیره جاودانی برای خانواده‌اش محسوب می‌شود.
استاندار مازندران از شهدا به عنوان ذخیره‌های گرانقدر انقلاب نام برد که در نهادینه کردن آرمان‌های امام راحل و انقلاب در جامعه می‌کوشند.
طاهایی افزود: شهدای ما در راه اعتلای این انقلاب به درجه شهادت نائل آمدند و باید قدردان این فرزندان باشیم و ادامه‌دهنده راستین راهشان محسوب شویم. 
این مسئول با تبریک به خانواده این شهید برای شهادت فرزندشان یادآور شد: فرزند شما راه درستی را انتخاب کرد که در نهایت به خیر و نیکی ختم می‌شود.
وی یادآور شد: شهادت این شهید، هدیه الهی بوده و شما نیز با اهدای این شهید به انقلاب کار خدایی کردید.
پدر شهید محمد منتظرقائم نیز در این دیدار بیان داشت: ما نیز برای انتخاب راه این شهید خوشحالیم و امیدواریم ادامه‌دهنده راستین راهش باشیم.
مادر این شهید نیز با اشاره به صبر و تحمل زینب‌گونه متذکر شد: ما هم همچون زینب(س) باید در راستای اهدای هدیه به خداوند قدردان خداوند بوده و سعی کنیم که فرزند این شهید بزرگوار محمد طاهایی عزیزمان را ولایت‌مدار بار بیاوریم.
همسر شهید منتظرقائم نیز با ابراز خرسندی شهادت این شهید اذعان داشت: این شهید بزرگوار ولایی بود و در راه ولایت نیز شهید شد و به خواسته خود رسید.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول