اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

تامین امنیت مدرسه تا خانه برای دانش آموزان امری ضروری است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: تامین امنیت فاصله مدرسه تا خانه برای دانش آموزان امری ضروری است.

تامین امنیت مدرسه تا خانه برای دانش آموزان امری ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد خرم‌ورز صبح امروز در بازدید از مدارس آبپخش با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: بحث آموزش و تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و امامان معصوم (ع) در سخنان خود بارها بر این مهم تاکید داشته‌اند.
بخشدار آبپخش یادآور شد: دانش‌آموزان سال‌های حساس و سرنوشت‌ساز عمر خود را در مدارس به سر می‌برند و مدیران و مربیان تلاش خود را برای پیشرفت تحصیلی و اجتماعی ایشان به کار می‌گیرند و می‌طلبد اولیاء در طول سال تحصیلی چندین بار از مدارس بازدید کنند و با مسائل و مشکلات ایشان آشنا شوند و زمینه رشد تحصیلی فرزندان خود را مهیا سازند.
وی افزود: در زمینه آموزش و پرورش و علوم پرورشی کشور ما در جایگاه مطلوبی در جهان قرار دارد و این حاصل تلاش دولتمردان انقلابی و متعهد در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
خرم‌روز خاطرنشان ساخت: دوران تحصیل در مقطع راهنمایی از حساس‌ترین مقاطع زندگی نوجوانان است و در این دوران اولیاء دانش‌آموزان در خانه و مدیران و مربیان با شناسایی مشکلات و نیازها می‌توانند زمینه رفع مشکلات و نیاز‌های دانش‌آموزان را فراهم آورند.
این مسئول ابراز داشت: فاصله خانه‌ تا مدرسه در زندگی دانش‌آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به این محیط می‌توان زمینه رشد و شکوفایی اجتماعی دانش‌آموزان را فراهم آورد.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: نوجوانان در محیط خانه با حمایت اولیاء و در محیط مدرسه با حمایت مربیان احساس امنیت می‌کنند و باید با برنامه‌ریزی و دقت نظر حدفاصل این‌ دو را برای دانش‌آموزان امنیت بخشید و ایده‌آل کرد.
خرم‌روز بیان داشت: معلمی شغل انبیاست و معلمان باید تلاش و توان خود را به کار گیرند تا همانند انبیا هدایتگر جامعه باشند و زمینه سعادت و کامیابی افراد جامعه را مهیا کنند.
وی ادامه داد: معلمان و آموزگاران در تربیت دانش‌آموزان باید به پایه‌های اعتقادی و مسائل دینی دانش‌آموزان توجه کنند و آینده‌سازانی مومن و معتقد به دین مبین اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی تربیت کنند.
خرم‌روز اضافه کرد: معلمی تنها یک شغل نیست بلکه یک وظیفه است و افراد در آن وظیفه باید بر هدایت دانش‌آموزان، روشنگری و بصیرت بخشی به ایشان دقت نظر داشته باشند.
بخشدار آبپخش یادآور شد: تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی امری میمون و مبارک است و اولیاء مدارس باید در این ایام به تبیین دفاع مقدس بپردازند و جوانان و نوجوانان و نسل‌های جدید جامعه را با این جقایق ارزشمند آشنا سازند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول