اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

5200 دانش آموز سوادکوهی به کلاس‌های درس می‌روند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به وجود 60 فضای آموزشی در سوادکوه گفت: بیش از 5 هزار و 200 دانش‌آموز سوادکوهی به کلاس‌های درس می‌روند.

5200 دانش آموز سوادکوهی به کلاس‌های درس می‌روند
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی معاون فرماندار سوادکوه بعدازظهر امروز در مراسم بازگشایی مدارس سوادکوه در مدرسه شهیدان طباطبایی پل سفید با تبریک آغاز سال تحصیلی و مصادف شدن آن به هفته دفاع مقدس، گفت: امنیت و عزت امروز ما نتیجه تلاش‌های متعهدانه ایثارگران است.
رحمتی با اشاره به این مطلب که مقدم بودن تعلیم بر تعلم از آموزه‌های دینی و قرآنی است، افزود: تحصیل، تهذیب و ورزش از توصیه‌های رهبری برای جوانان است.
معاون فرماندار سوادکوه با بیان این مطلب که سوادکوهی‌ها دارای کارنامه درخشانی در تحصیل هستند، گفت: سوادکوه 35 دانش آموز شهید و 15 فرهنگی شهید دارد و کسب عناوین مختلف علمی نیز از شاخصه‌های آنان محسوب می‌شود.
معاون فرماندار سوادکوه افزود: بیش از 5 هزار و 200 دانش‌آموز سوادکوهی به کلاس‌های درس می‌روند و امروز در آیین بازگشایی مدارس با امام و شهدای خود پیمان ببندیم تا در راه آنان تلاش کنیم.
رحمتی از آماده شدن حدود 60 فضای آموزشی برای دانش‌آموزان سوادکوه خبر داد و گفت: ارتقای کیفی فضاهای آموزشی مورد نظر آموزش و پرورش قرار دارد.
در این مراسم که با حضور اولیای دانش‌آموزان، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد، معاون فرماندار سوادکوه خواستار توجه بیش از پیش والدین به تربیت فرزندان شد و گفت: در عصر جنگ نرم همه جانبه باید در راه گسترش فرهنگ خودی و جلوگیری از فرهنگ بیگانه تلاش کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول