اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد:

هوشمندسازی 20 درصد از مدارس زنجان در سال‌جاری

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: در سال‌جاری 20 درصد از مدارس ناحیه 2 زنجان به صورت هوشمند اداره می‌شوند.

هوشمندسازی 20 درصد از مدارس زنجان در سال‌جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی پیش از ظهر امروز در مراسم بازگشایی در مدرسه تیزهوشان فرزانگان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری آموزش و پرورش ناحیه 2 در کنار همه ارگان‌های دیگر به برکت دولت دهم در طول تابستان با ساماندهی 3 هزار و 26 نفر نیروی انسانی به مرمت مدارس در قالب طرح هجرت پرداخته است، اظهار داشت: آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان امسال 45 هزار نفر دانش‌آموز را به صورت اینترنتی ثبت نام کرده است.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان آمادگی کامل برای سال تحصیلی جاری را دارد، افزود: تعداد 5 هزار نفر دانش‌آموز که در سال گذشته در نوبت بعدازظهر به تحصیل مشغول بودند که در امسال در 192 کلاس درس در نوبت صبح مشغول به تحصیل می‌شوند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه به برنامه‌های آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان اشاره کرد و افزود: آموزش و تدوین برنامه درسی در پنج روز هفته، تقویت و توسعه کلاس‌های قرآنی، تغییر همه کتب در پایه اول ابتدایی و احداث مجتمع‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های سال‌جاری آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن سال‌ها خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس هفته ایثار، فداکاری و جانفشانی کسانی است که هشت سال با تمام وجود در برابر دشمن تا دندان مسلح از کشور دفاع کردند.
بهلولی با بیان اینکه دشمنان در ابتدای انقلاب خواستند حکومت دینی را به حکومت غیردینی تبدیل کنند، یادآور شد: ترور افراد موثر در پیروزی انقلاب اسلامی و بمب‌گذاری‌های متعدد در سراسر کشور از دیگر جنایات دشمن در ابتدای انقلاب برای براندازی انقلاب اسلامی بود.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه در ابتدای انقلاب دشمن با مشاهده پیروزی انقلاب اسلامی که دست خود را از کشور ایران کوتاه دید به همین خاطر دست به توطئه علیه ایران زد، تصریح کرد: در سال 59 دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران برای از بین بردن نظام نو پای انقلاب اسلامی ایران رژیم بعث عراق را از هر نظر تجهیز و تشویق کردند تا به  ایران حمله کند.
وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی همه آحاد ملت چه آنهایی که در نبرد مستقیم در جبهه ها بودند و چه آنهایی که در پشت جبهه کمک می‌کردند در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: بعد از هشت سال فداکاری در نهایت خون شهدا به ثمر نشست صدام و همدستانش شکست خوردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول