اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

آغاز تحصیل 480 هزار دانش‌آموز مازندرانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از آغاز تحصیل 480 هزار دانش‌آموز مازندرانی خبر داد.

آغاز تحصیل 480 هزار دانش‌آموز مازندرانی
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی امیری امروز در زنگ آغاز تحصیلی در مرکز استان مازندران اظهار داشت: آغاز زمان شروع تحصیلی تحولی اساسی در درون انسان ایجاد می‌کند.
وی تصریح کرد: جامعه با شروع فصل تحصیلی عطرآگین می‌شود و فضای مدرسه جامعه را به سمت شکوفایی رهنمون می‌کند و با شروع سال تحصیلی تحول شگرف در بین دانش‌آموزان بلکه ایران اسلامی ایجاد می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید خود را پایبند به انقلاب و با خون شهیدان بدانند و حمایت از رهبری را در سرلوحه برنامه تحصیلی خود قرار دهند، زیرا که تنها راه موفقیت در تحصیل و دانش پیروی از منویات رهبری است.
امیری با اشاره به اجرای سوره آیت الکرسی در ابتدای شروع سال تحصیلی بیان داشت: این آیه و همه آیات الهی پیام توحید و خداوندی است که اجرای برنامه آیت الکرسی در تمام مدارس انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه حدود 479 هزار دانش‌آموز در مدارس مازندران ثبت‌نام کردند، گفت: حدود 4 هزار مدرسه در مازندران مشغول انجام عملیات تحصیلی هستند که حدود 90 درصد دانش‌آموزان در نوبت صبح به مدرسه می‌روند.
 
* ایران تنها کشوری که از عملکرد قدرت‌های استکباری انتقاد کرد
در ادامه استاندار مازندران با اعلام اینکه ایران اسلامی در استعداد نخبگان فرهنگی ید طولانی دارد، تصریح کرد: یکی از استعدادهای برجسته ایران اسلامی رئیس جمهور بود که با همت والای مردم قوی‌ترین سخنان در مجمع عمومی سازمان در بین صدها کشور جهان بر ضد کفر و الحاد بیان کرد.
سید علی‌اکبر طاهایی با بیان اینکه صحبت‌های رئیس جمهور در سازمان ملل سندی بر افتخارات ایران اسلامی است، افزود: همه مسئولان به برکت قرآن و همت والای مردم قدرت آزادی‌خواهی را پیدا می‌کنند.
وی افزود: در مجمع عمومی سازمان ملل کشورهای زیادی حضور دارند و تنها کشوری که از عملکرد قدرت‌های استکباری انتقاد کرد نماینده ملت ایران بود.
استاندار مازندران در ادامه با اعلام رضایت از تلاوت آیت الکرسی در هر روز در مدارس استان و همراه آوردن گل توسط دانش‌آموزان اذعان داشت: مزین شدن مدارس به تلاوت آیت‌الکرسی و همراه آوردن گل در مدارس نشان از آن دارد که دانش‌آموزان دوست دارند فضای مدرسه با تلاوت قرآن و نثار گل به محیط کاملا علمی و فرهنگی تبدیل شود.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: تربیت در مدارس باید طوری برنامه‌ریزی شود که ولایت‌مداری در راس امور تربیتی قرار گیرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول