اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد:

تحصیل 4500 دانش‌آموز در مدارس آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش از اشتغال به تحصیل 4500 دانش‌آموز در مدارس آبپخش خبر داد.

تحصیل 4500 دانش‌آموز در مدارس آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضائی صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی در آبپخش اظهار داشت: جایگاه ارزشمند تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش بی‌بدیل آن در رشد و توسعه جوامع انسانی غیر قابل انکار است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش یادآور شد: در فصل مدارس و مهرماه باید هرچه بیشتر و بهتر در فراهم کردن شرایط مساعد و مورد قبول در راستای کمک به فرهنگیان و معلمان تلاش کنیم.
وی افزود: مدرسه خانه دوم دانش‌آموزان است و باید شرایط را برای آسایش بهتر دانش‌آموزان فراهم کنیم و شورای اسلامی شهر آبپخش در طول سال تحصیلی همراه مدارس است و در تمامی زمینه‌ها پشتیبان و یاور مدارس و دانش‌آموزان خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از اشتغال به تحصیل 4500 دانش‌آموز در مدارس آبپخش خبر داد و اضافه کرد: تمام تلاش مسئولان برای رشد و شکوفایی تحصیلی فرزندان این مرز و بوم به کار گرفته می‌شود.
رضائی با اشاره با سال جهاد اقتصادی اذعان داشت: به فرمان رهبر معظم انقلاب سال 1390 با نام جهاد اقتصادی مزین شده است و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا آینده‌سازان علمی را با این هدف والا که پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو آن است آشنا کنیم.
این مسئول به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس پشتوانه بزرگ فرهنگی ایجاد کرد و تعداد زیادی از شهدای جنگ تحمیلی از میان همین دانش‌آموزان و معلمان بودند و باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم و با این کار یاد ایشان را در جامعه زنده‌ نگه‌ داریم.
رضائی ابراز داشت: رزمندگان دفاع مقدس در بدترین شرایط جوی مبارزه کردند و عزت و سربلندی را به میهن اسلامی ایران هدیه کردند و حماسه بزرگ و زیبای دفاع مقدس را خلق کردند.
وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش و شهرداری آبپخش اولویت‌های فرهنگی را یکی از برنامه‌های راهبردی خود قرار داده‌اند و با حمایت از برنامه‌های فرهنگی و تیم‌های ورزشی مختلف این واقعیت را به منصه ظهور گذاشته‌ایم و این امر در سال تحصیلی به شکلی وسیع‌تر ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول