اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان خبر داد:

ثبت قرارداد اکثر بازیکنان تیم بسکتبال همیاری زنجان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان از ثبت قرارداد اغلب بازیکنان این تیم در فدراسیون بسکتبال خبر داد.

ثبت قرارداد اکثر بازیکنان تیم بسکتبال همیاری زنجان
ابراهیم محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در زنجان با اشاره به اینکه قرارداد 10 بازیکن تیم بسکتبال همیاری زنجان ثبت شده است، اعلام کرد: پنج بازیکن از 10 بازیکنی که با تیم بسکتبال همیاری زنجان به توافق رسیده‌اند از بازیکنان سال گذشته این تیم هستند.
وی همچنین از تمدید قرارداد با دو بازیکن غیربومی تیم بسکتبال همیاری زنجان که سال گذشته برای این تیم بازی می‌کردند، خبر داد.
سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان با اشاره اینکه مسئولان تیم بسکتبال همیاری زنجان درصدد جذب یک بازیکن خارجی برای این تیم هستند، تصریح کرد: توافقات لازم با یک بازیکن خارجی به عمل آمده و این بازیکن طی دو هفته آینده به این تیم اضافه می‌شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره ملیت بازیکن خارجی تیم بسکتبال همیاری زنجان گفت: ملیت بازیکن خارجی تیم بسکتبال همیاری زنجان آمریکایی است.
محمدی تعداد تیم‌های ثبت نام کننده برای بازی در لیگ برتر بسکتبال را 15 تیم عنوان و اضافه کرد: لیگ برتر بسکتبال با 12 تیم برگزار می‌شود، بنابراین سه تیم ثبت نام کننده باید حذف شوند.
وی با اشاره به اینکه هنوز دیدارهای بسکتبال تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر قرعه‌کشی نشده است، تصریح کرد: لیگ برتر بسکتبال از 28 مهر ماه آغاز می‌شود.
سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان بهنام نصیری، محمد مهدی محمدی، امیر رضایی و امیر محمودی را از جمله بازیکنان بومی تیم بسکتبال همیاری زنجان عنوان کرد.
وی آرش نجفی و مجید صالحی را دو ورزشکار غیر بومی تیم بسکتبال همیاری زنجان معرفی کرد که سال گذشته نیز برای این تیم بازی می‌کردند و در سال جاری نیز با این تیم قرارداد امضا کرده‌اند.
محمدی، علی مولا، امیر حسین تاتاری و محسن خسروی را از جمله ورزشکارانی اعلام کرد که در سال جاری برای بازی در تیم بسکتبال همیاری زنجان با این تیم به توافق رسیده‌اند.
وی با اشاره به اینکه تا آغاز بازی‌های لیگ برتر چند بازیکن به تیم بسکتبال همیاری زنجان افزوده می‌شوند، افزود: جای دو بازیکن نیز برای مرحله پلی‌اف خالی نگه می‌ماند تا در صورت منطبق با نیاز تیم در آن مرحله به تیم اضافه شوند.
سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان با اشاره به تشکیل یک تیم برای شرکت در مسابقات زیر گروه لیگ برتر گفت: این تیم ترکیبی از بازیکنان جوان متولدین بین سال‌های 69 تا 75 است که فرصت بازی در تیم بسکتبال همیاری را پیدا نمی‌کنند.
وی تاکید کرد: تیم جوان بسکتبال زنجان از مرحله نخست بازی‌ها صعود کرده و مسابقه نهایی را پس از مشخص شدن تیم‌های رقیب در زنجان برگزار می‌کند.
محمدی، مجید ولی‌پور را کمک مربی تیم بسکتبال همیاری زنجان و سیاح را بدنساز تیم معرفی کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم خوبی برای شرکت در لیگ برتر بسکتبال در زنجان تشکیل شده است، ابراز امیدواری کرد، تیم بسکتبال همیاری زنجان مورد حمایت تماشاگران و مسئولان استان قرار گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول