اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه آماده‌سازی برای حضور در سوپر لیگ؛

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مغلوب هیئت مرکزی شد

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم در راه کسب آمادگی برای حضوری موفق در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل هیئت مرکزی تن به شکست دادند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم مغلوب هیئت مرکزی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که زمان زیادی به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار نماینده قم در این رقابت‌ها، این روزها سخت مشغول انجام برنامه‌های آماده‌سازی خود است.
نماینده قم در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بعد از انجام تمرینات سخت و طاقت فرسای بدنسازی و آمادگی تیمی، با نظر کادر فنی مجرب خود این روزها در دیدارهای تدارکاتی سعی در ایجاد هماهنگی بین نفرات خود را دارد.
بر همین اساس جانبازان و معلولین توانمند تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در تلاش برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، پنج‌شنبه شب در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر این فصل یعنی هیئت مرکزی رفتند.
بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم در این دیدار تدارکاتی و دوستانه در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان پذیرای تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی یکی از تیم‌های حاضر در سوپر لیگ بودند که نتیجه این دیدار 68 بر 60 به سود میهمان رقم خورد.
تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم در این دیدار در حالی مقابل حریف خود تن به شکست داد که از بازیکنان جدید خود که به تازگی به این تیم پیوسته‌اند، استفاده نکرد و کادر فنی این تیم سعی در محک میزان آمادگی بازیکنان خود داشتند.
صرف نظر از نتیجه‌ای که در این دیدار دوستانه رقم خورد، بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بازی بسیار خوبی برابر میهمان خود به نمایش گذاشتند و در حالی که در سه کوارتر از حریف پیش بودند در کوارتر چهارم نتیجه را به تیم هیئت مرکزی واگذار کردند.
مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم در حاشیه این دیدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به فعالیت باشگاه‌ فرهنگی ورزشی ایثار قم، بیان کرد: فعالیت‌ این باشگاه در زمینه ورزش جانبازان و معولین به شکلی جدی رسمیت یافته است و امیدواریم بتوانیم در کنار هیئت پرتلاش ورزش‌های جانبازان و معلولین، گامی مثبت در راستای جذب این قشر ارزنده به ورزش برداریم.
علی خوشرفتار ادامه داد: بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در این مسابقه بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند اما در نهایت این تیم هیئت مرکزی بود که توانست بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم را شکست داده و نتیجه را از آن خود کند.
وی اظهار کرد: مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان سوپر لیگ باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در پیش است و خوشبختانه بعد از مشخص کردن کادر فنی و مدیریت تیم، بازیکنان شاخصی نیز جذب تیم شده‌اند که نوید حضور پرقدرت ایثار قم در لیگ برتر را می‌دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول