اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛

دو برد حاصل کار بانوان بسکتبالیست هیئت ارومیه

خبرگزاری فارس: تیم بانوان هیئت ارومیه در مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به دو برد و یک باخت دست یافت.

دو برد حاصل کار بانوان بسکتبالیست هیئت ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از تربیت‌بدنی‌ آذربایجان غربی، مرحله نخست این مسابقات در گروه ب با حضور هفت تیم در تهران برگزار و تیم آذربایجان غربی به مصاف حریفان رفت.
این تیم در نخستین دیدار در برابر هیئت همدان شکست خورد، ولی در دیگر دیدارها به ترتیب در برابر تیم‌های هیئت فارس و طائرپور تهران موفق به شکست حریفان شد.
مرحله دوم این مسابقات 29 شهریور ماه جاری به میزبانی استان البرز پیگیری و در مهم‌ترین آنها تیم ارومیه به مصاف تیم‌های خرامان تهران، بسیج شهرداری کرج و هیئت چهارمحال و بختیاری خواهد رفت.
این تیم در مرحله سوم این رقابت‌ها یازدهم مهرماه امسال میزبان تیم‌های حاضر در این گروه خواهد بود.
رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور امسال با حضور 14 تیم در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود.

* نفرات برتر نخستین روز مسابقات شنای جانبازان و معلولان
نفرات برتر نخستین روز مسابقات شنای جانبازان و معلولان شمالغرب کشور در ارومیه مشخص شد.
این مسابقات با حضور 85 شناگر از استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی، شرقی، کردستان و همدان در حال برگزاری است. در نخستین روز این مسابقات شرکت‌کنندگان در 12 ماده مختلف به مصاف هم رفتند.
نتایج انفرادی این رقابت‌ها به شرح زیر از سوی مسئولان برگزاری قرار گرفت:
50 متر آزاد کلاس S8 ( مهران رشیدی از تبریز )، 25 متر قورباغه کلاس SB7 (1 ـ محمد حسین زاده از کردستان 2 ـ مجید خلاقی از آذربایجان غربی الف)، 25 متر کرال پشت کلاس S5 ( کاظم طهماسبی از آذربایجان شرقی)، 50 متر آزاد کلاس S9 ( 1 ـ احمد ملک پور از آذربایجان شرقی، 2 ـ ایوا مکری بابامیری از کردستان، 3 ـ علی اکبر زارع زاده از آذربایجان شرقی)، 50 متر کرال پشت کلاس S7 ( 1 - علی اسدالهی از آذربایجان شرقی
2 ـ مجید اخلاقی از آذربایجان غربی الف 3 ـ محمد حسن زاده از کردستان)، 25 متر پروانه کلاس S6 ( 1ـ علی مشایخی از آذربایجان شرقی 2 ـ علی رضا رضایی از آذربایجان شرقی)، 50 متر آزاد کلاس S10 ( 1 ـ جمال جباری مقدم از اردبیل
2 ـ حسن روحی از آذربایجان شرقی 3 ـ میر عظیم رفیق نیا از اردبیل)، 50 متر پروانه کلاس S9 ( 1- امیر رضا رضوی از آذربایجان شرقی 2 - علی اکبر زارع زاده از آذربایجان شرقی)، 25 در 4 متر مختلط انفرادی ( جمال جباری مقدم از اردبیل )، 50 متر کرال پشت کلاس S8 ( علی خلیلی از آذربایجان غربی الف)، 50 متر آزاد کلاس سالم تنان ( 1 ـ احمد ملک پور از آذربایجان شرقی
2 ـ حسن موذنی از آذربایجان غربی الف 3 ـ محمد ولی اللهی از آذربایجان غربی الف)، 25 در 4 متر آزاد تیمی ( 1 ـ تیم آذربایجان شرقی 2 ـ تیم آذربایجان غربی)  
این مسابقات به مدت دو روز در استخر مجموعه ورزشی شهید رجایی ارومیه برگزار می‌شود. نفرات و تیم‌های برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور راه می‌یابند.

* کسب مقام سوم کشوری توسط بانوان اپه ایست آذربایجان غربی
رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی بانوان کشور با کسب مقام سوم تیمی آذربایجان غربی به پایان رسید.
در این رقابت‌ها که با حضور 13 تیم از 21 شهریور ماه به مدت دو روز در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد، تیم تهران، اصفهان و تیم‌های آذربایجان غربی و همدان به طور مشترک به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
تیم منتخب آذربایجان غربی در اسلحه اپه را نازیلا ذولفقارزاده، سکینه نوری، مهتاب سلامت و نگین مکلایی تشکیل داده بودند که در انفرادی سکینه نوری پنجم کشور و نازیلا ذولفقاری به مقام هشتم این دوره از مسابقات بسنده کردند.
همچنین تیم اصفهان با کسب 74 امتیاز در دو بخش تیمی و انفرادی این اسلحه به عنوان قهرمان قهرمانان معرفی شد.
پیکارهای انفرادی و تیمی اسلحه فلوره نیز 26 و 27 شهریور ماه در همان سالن فوق برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول