اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های قهرمانی رده سنی جوانان کشور/

بسکتبالیست‌های جوان قمی به مرحله نهایی صعود کردند

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال رده سنی جوانان قم موفق شد به مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی کشور در این رده سنی صعود کند.

بسکتبالیست‌های جوان قمی به مرحله نهایی صعود کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم جوانان بسکتبال استان قم در مرحله نخست رقابت‌های قهرمانی رده سنی جوانان کشور برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی به مصاف حریفان رفت و با کسب نتایج خوبی به کار خود پایان داد.
تیم بسکتبال جوانان استان همدان میزبان دور نخست رقابت‌های رده سنی جوانان بسکتبال قهرمانی کشور شده است و بسکتبالیست‌های جوانان قمی در این شهر در جدال با حریفان خود بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و جواز صعود را به دست آوردند.
امسال رقابت‌های این رده سنی در شش منطقه در سراسر کشور برگزار شده و رقابت‌های هر منطقه در یک شهر به صورت متمرکز برگزار شد.
برای هر منطقه یک تیم سر گروه شده است که از قضا در گروهی که تیم بسکتبال رده سنی جوانان قم حضور دارد، تیم بسکتبال همدان سرگروه است و میزبانی این رقابت‌ها از سوی فدراسیون به هیئت بسکتبال جوانان همدان واگذار شد که در نهایت با صعود تیم قم و قزوین همراه بود.
در مرحله نخست رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جوانان کشور، تیم‌های هر منطقه به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از بین آنها تیم‌های اول و دوم هر گروه، جواز صعود به مرحله نهایی را به دست بیاورند.
با توجه به اینکه تیم‌های مدعی خوبی در مسابقات امسال بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور حضور دارند، این تیم‌ها در مرحله گروهی دیدارهای خود را در شش گروه برگزار کردند.
در پایان دیدارهای مرحله گروهی از هر گروه دو تیم و مجموعا 12 تیم موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی بسکتبال جوانان کشور خواهند شد تا بدین ترتیب دیدارهای مرحله نهایی با شرکت این تیم‌ها برگزار شود.
در این گروه علاوه بر تیم بسکتبال رده سنی جوانان قم، تیم‌های بسکتبال نونهالان البرز، همدان، مرکزی و قزوین نیز برای صعود تلاش می‌کردند.
در این مسابقات تیم قزوین با کسب برتری مقابل تمام رقبا به مقام نخست دست یافت و به عنوان صدرنشین صعود کرد، ضمن اینکه تیم جوانان قم با کسب رتبه دوم موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول