اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال آبادان:

تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان بومی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال آبادان گفت: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در سال‌های آینده به طور کامل بومی می‌شود.

تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان بومی می‌شود
محسن داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تمرینات تیم ما برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال ایران این روزها زیر نظر عادل سعودی و سعید رحمانیان؛ مربیان آبادانی این مجموعه دنبال می‌شود.
وی با اشاره به بومی بودن بازیکنان حاضر در تمرینات تیم بسکتبال نفت آبادان اضافه کرد: در حال حاضر تمام بازیکنان تمرینات ما را بسکتبالیست‌های بومی تشکل داده و سعی می‌کنیم که با همین تیم وارد مسابقات شویم.
رئیس هیئت بسکتبال آبادان در همین خصوص افزود: مطمئناً اگر بازیکن جدیدی نیز به جمع ما اضافه شود از بسکتبالیست‌های خوزستانی بوده و سعی می‌کنیم به تدریج  و در سال‌های آینده تمام بازیکنان تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان را آبادانی و خرمشهری کنیم.
وی از زمان دقیق برگزاری دور جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور گفت و خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها  که در دو گروه 10 تیمی برگزار می‌شود قرعه کشی شده و از نیمه دوم مهر ماه آغاز می‌شود.
داوری تصریح کرد: تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در این دوره از بازی‌ها با تیم‌های راه و ترابری اصفهان، شهید همت شهررضا، هیئت بسکتبال یزد، هیئت بسکتبال کرمان، نفت امیدیه، گاز اهواز، البدر بندر گنک، هیئت بسکتبال قشم و هیئت بسکتبال ممسنی همگروه است.
وی اضافه کرد: تا روز شانزدهم مهرماه فرصت داشته تا قراردادهای جدید بازیکنان را برای حضور در این رقابت‌ها ثبت کنیم.
سرپرست تیم بسکتبال آبادان در پایان افزود: هدف ما در لیگ جاری ماندگاری در لیگ دسته اول و کشف استعدادهای بومی بسکتبال منطقه است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول