اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های بسکتبال خیابانی/

کشاورز قهرمان بسکتبال خیابانی قم شد

خبرگزاری فارس: تیم کشاورز موفق به کسب سکوی برتر پنجمین دوره رقابت‌های بسکتبال خیابانی قهرمانی استان قم شد.

کشاورز قهرمان بسکتبال خیابانی قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این رقابت‌ها به همت انجمن بسکتبال خیابانی قم و با شرکت 10 تیم به شکل دوره‌ای برگزار شد و طی آن تیم‌های شرکت کننده در زمین روباز منطقه صفاشهر قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم کشاورز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها و در جدال برای کسب عنوان قهمان جام پنجم، تیم بسکتبال خیابانی کشاورز موفق شد حریف خود تیم امید آینده‌سازان قم را با حساب 63 بر 61 در جدالی نزدیک و دیدنی شکست داده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
در مراسم پایانی این دوره از مسابقات با حضور حسن نادری رئیس هیئت بسکتبال استان قم و نماینده سپاه علی بن ابیطالب (ع)، نماینده شهرداری، پیشکسوتان بسکتبال قم و اصحاب رسانه از تیم‌های برتر شرکت کننده در پنجمین دوره این رقابت‌ها تجلیل شد.
دبیر انجمن بسکتبال خیابانی قم در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها به خبرنگار فارس در قم، گفت: رقابت‌های بسکتبال خیابانی در استان قم برای پنجمین بار برگزار شد و این بار دومین دوره خود را با عنوان جام یادواره فرمانده شهید حاج سیدمحمد ابراهیم جنابان تجربه کرد.
حسین جنابان خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات بسکتبال خیابانی در استان قم در حالی با عنوان جام سردار شهید حاج سیدمحمد ابراهیم جنابان برگزار شد که در آن 10 تیم از تیم‌های خوب و توانمند بسکتبال خیابانی قم حضور داشتند و رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد.
وی افزود: این پنجمین تجربه بسکتبال قم در برگزاری رقابت‌های بسکتبال خیابانی محسوب می‌شد که استقبال حتی از دوره‌های گذشته از برگزاری این رقابت‌ها بسیار بیشتر بود و این مسابقات در زمین روباز منطقه صفاشهر قم به انجام رسید.
دبیر انجمن بسکتبال خیابانی قم با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات، عنوان داشت: در مسابقات بسکتبال خیابانی هر تیم از پنج بازیکن تشکیل می‌شود، اما در هنگام مسابقه سه نفر در ترکیب اصلی تیم‌ها حضور خواهند داشت که برگزاری این مسابقه در نوع خود جالب توجه است و در حال حاضر در کشورهای مختلف این رشته از طرفداران و علاقه‌مندان زیادی برخوردار است.
وی تاکید کرد: به منظور برخورداری مسابقات از کیفیت مناسب، برای شرکت در این رقابت‌ها، داشتن کارت بیمه برای نفرات و اعضای تمام تیم‌ها الزامی بود، ضمن اینکه هر تیم برای ورودی مسابقات مبلغ 200 هزار ریال پرداخت کرد تا تدارک مناسبی برای برگزاری بسیار مطلوب این رقابت‌ها در نظر بگیریم، ضمن اینکه تیم‌ها به هنگام مسابقات لباس متحد‌الشکل نیز برای نفرات خود به همراه داشتند که بر جذابیت بازی‌ها افزوده بود.
جنابان عنوان داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف از برگزاری این مسابقات، همگانی کردن ورزش بسکتبال در بین نوجوانان و جوانان پر تعداد علاقه‌مند به این رشته ورزشی است، به ویژه اینکه در ایام پایانی اوقات فراغت قرار داریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول