اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی کانون مداحان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کانون مداحان اهل بیت کنگان خبر داد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی کانون مداحان کنگان
حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: گسترش و ترویج فرهنگ دینی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات کنگان است و طی دو سال گذشته شاهد تلاش چشمگیری در این راستا هستیم.
وی افزود: دشمنان از طریق جنگ نرم و با تلاش برای کمرنگ کردن اعتقادات جوانان در برابر نظام قرار گرفته‌اند و همه وظیفه داریم با همه امکانات در برابر تهدیدات دشمن بایستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کانون مداحان اهل بیت کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی ویژه مداحان در سال جاری عملیاتی می‌شود و اقدامات لازم برای این مهم انجام شده است.
اهرمی تصریح کرد: ارتباط با مداحان اهل بیت(ع)، به روز شدن و برگزاری کلاس‌های آموزشی در دستور کار کانون مداحان کنگان قرار دارد که مدیرکل تبلیغات استان نیز حمایت لازم را از این کانون به خوبی انجام داده است.
وی اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان کنگان از فعال‌ترین تشکل‌های مذهبی در استان هستند و در تمام مناسبت‌های مذهبی شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی از این تشکل‌ها هستیم.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان همچنین از آغاز دوره آموزشی آمادگی و مهد قرآن آیندگان در کنگان خبر داد و گفت: آمادگی و مهد قرآن آیندگان با بیش از 60 نفر دوره آموزشی خود را از هفته دوم مهر امسال آغاز می‌کند.
اهرمی با بیان اینکه این مهد امسال با بیش از 60 نفر فعالیت می‌کند اضافه کرد: استفاده از مربیان مجرب و دوره‌دیده و علاقمند به این رشته از ویژگی‌های مهم آمادگی و مهد قرآن آیندگان اداره تبلیغات اسلامی کنگان است.
وی اذعان داشت: در سال 90 اعتبارات فرهنگی و بویژه اعتبارات فرهنگ دینی افزایش چشمگیری داشته و فرماندار ولایی و پرکار کنگان نقش مهمی در تخصیص اعتبارات داشته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: در شرایط کنونی دشمنان از تمام توان و امکانات موجود برای زیر سئوال بردن مقدسات و اصول اساسی اسلام تلاش می‌کنند و مسئولان و افراد دلسوز وظیفه دارند نسبت به تقویت زیرساخت‌های لازم برای توسعه فرهنگ اصیل اسلامی تلاش بیشتر و موثرتری انجام دهند.
وی افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و راه را برای رشد و پیشرفت جامعه اسلامی هموار کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول