اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کنگان خبر داد:

اختصاص 20 میلیارد ریال برای عمران روستاهای کنگان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی کنگان از اختصاص بیش از 20 میلیارد ریال برای عمران روستاهای کنگان خبر داد.

اختصاص 20 میلیارد ریال برای عمران روستاهای کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام محمد بحرانی در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم نماد خدمتگزاری صادقانه و محرومیت‌زدایی از مناطق دوردست است.
وی افزود: در چهار سال اخیر شاهد احداث طرح‌های عام‌المنفعه بسیار زیادی در سطح روستاهای کنگان هستیم و مردم از حجم و کیفیت خدمات رضایت کاملی دارند.
بخشدار مرکزی کنگان خاطرنشان کرد: کار برای خدا و خدمت صادقانه به مردم همواره سنت عملی ائمه اطهار (ع) بوده و مسئولان باید در خدمت‌رسانی نیز به این انوار الهی تاسی کنند.
بحرانی اضافه کرد: کار برای خدا همواره تاثیرگذارتر و آثار و برکاتش بادوام و همیشگی است و ما مسئولین باید از معصومین درس بگیریم و برای خلق خدا و رضایت حق تعالی تلاش کنیم.
وی با تقدیر مجدد از خدمات دولت نهم و دهم گفت: دولت در حقیقت در توسعه و عمران روستاها اهتمام خاصی ورزیده و این خدمات ماندگار است.
بخشدار مرکزی کنگان، نگاه دولت به بخش محروم جامعه را یک نگاه اساسی و رو به‌جلو دانست و افزود: امروز دولت دارد با تمام قوا برای حل مسائل روستاها تلاش میکند و نمونه این تلاش نیز وجود برق در تمام روستاهای کشور است.
بحرانی از اختصاص بیش از 20 میلیارد ریال برای عمران روستاهای کنگان خبر داد و اذعان داشت: امسال از مجموع 260 میلیارد ریال اعتبار شهرستان کنگان بیش از 8 درصد به عمران روستایی اختصاص یافته که میتواند برای حل مسائل روستاها گره‌گشا باشد.
وی از معرفی دهیاران روستاهای در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در هفته دولت دهیاران روستاهای برکه‌چوپان و قلعه‌میان معرفی شدند و بزودی دهیار روستای تمبک نیز معرفی میشوند.
بخشدار مرکزی کنگان عنوان داشت: فرماندار کنگان با جدیت در رفع مشکلات روستاها جدیت به خرج داده و بیشتر مشکلات روستاها با تدابیر مسئولان مرتفع شده است.
بحرانی گفت: باید دست به دست هم بدهیم و مسیر رشد و توسعه شهرستان را هموار کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول