اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

تشکیل اتاق جذب سرمایه‌گذاری و توسعه تعاون در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از تشکیل اتاق جذب سرمایه‌گذاری و توسعه تعاون در کنگان خبر داد.

تشکیل اتاق جذب سرمایه‌گذاری و توسعه تعاون در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی در نشست فعالان عرصه تعاون در بندر کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای قابلیت‌های ارزشمندی در حوزه اقتصاد و تجارت است و باید از این ظرفیت موجود نهایت استفاده را ببریم.
وی افزود: وجود تاسیسات عظیم نفت و گاز و استقرار شرکت‌های عمده نفت و گاز در این شهرستان، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است و فعالان اقتصادی شهرستان باید استفاده لازم را از این پتانسیل قوی ببرند.
فرماندار کنگان با اشاره به حضور موفق بخش تعاون کنگان در عرصه‌های اقتصادی خاطرنشان کرد: بخش تعاون در شهرستان کنگان موفقیت‌های ارزشمندی داشته و نخستین تعاونی دانش‌بنیان در سطح استان بوشهر توسط نخبگان شهرستان کنگان تاسیس شده است.
تبرکی از تشکیل اتاق جذب سرمایه‌گذاری و توسعه تعاون در کنگان خبر داد و تصریح کرد: تشکیل این اتاق نقطه عطفی در توسعه شهرستان و جذب سرمایه‌گذاری های داخلی و خارجی در شهرستان کنگان است.
وی اضافه کرد: تشکیل اتاق جذب سرمایه‌گذاری تعاون در کنگان امری مبارک است و امیدوار هستیم گزارشات عملکرد این اتاق در کمیته‌های مختلف فرمانداری مطرح شود تا مورد استفاده قرار گیرد.
رئیس اداره تعاون شهرستان کنگان نیز با تشریح عملکرد و آیین‌نامه‌های اجرایی اتاق جذب سرمایه‌گذاری گفت: اتاق جذب سرمایه‌گذاری و توسعه تعاون با هدف شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان و چگونگی جذب سرمایه‌گذاریهای داخلی و خارجی و چگونگی تامین نیاز مالی تعاونیها و....تشکیل میشود.
عبدالمجید دوراهکی افزود: این اتاق از 10 نفر از فا‌رغ‌التحصیلان و نخبه‌های شهرستان تشکیل شده که با تفکرات نخبگان زمینه جذب سرمایه‌گذاری و توسعه تعاون شهرستان را فراهم میکند.
رئیس اداره تعاون کنگان در ارتباط با زمان آغاز به‌کار این اتاق بیان داشت: با بررسیهای که انجام گرفته، 10 نفر این اتاق فکر مشخص شده‌اند و پس از مراسم معارفه اعضا، این اتاق کار خود را شروع خواهد کرد.
در این نشست، فعالان تعاون در شهرستان کنگان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار توسعه تعاون در شهرستان کنگان شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول