اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد؛

ورود بیش از 11 هزار دانش‌آموز کنگانی به مدارس

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از ورود بیش از 11 هزار دانش‌آموز کنگانی به مدرسه خبر داد.

ورود بیش از 11 هزار دانش‌آموز کنگانی به مدارس
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عباس تبرکی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان از مهم‌ترین شهرستان‌ها در استان بوشهر است و تاسیسات عظیم پارس جنوبی در واقع بخشی از داشته‌های این شهرستان است.
وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش در واقع همه‌گیرترین نهاد در جامعه است و همه مردم و خانواده‌ها به نوعی با مدرسه و آموزش و پرورش در ارتباط هستند.
فرماندار کنگان از ورود بیش از 11 هزار دانش‌آموز کنگانی به مدرسه خبر داد و خاطرنشان کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 11 هزار دانش‌آموز وارد مدارس این شهرستان می‌شوند.
تبرکی بر تخصیص اعتبارات بیشتر به آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: بخش قابل توجهی از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان کنگان و مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت مربوط به آموزش و پرورش بویژه در روستاهاست. 
وی اضافه کرد: در اجرای تجلیل از مقام شهدا و انس با کبوتران سبکبال با تدبیر مناسب شورای آموزش و پرورش، 30 باب از مدارس کنگان و بخش مرکزی بنام شهدا نامگذاری شده است. 
تبرکی یادآورشد: کمک به رشد تحصیلی دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور وظیفه‌ای همگانی است و تمام مسئولان باید دین خود را به این مجموعه ادا کنند تا شاهد پیشرفت باشیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان نیز اظهار داشت: بیش از 900 فرهنگی در شهرستان کنگان کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را عهده‌دار خواهند بود و از ابتدای مهرماه شاهد شور و نشاط در مدارس هستیم. 
عباس شریف تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 90 درصد مدارس ابتدایی در شهرستان کنگان در نوبت صبح سازماندهی شده‌اند و امیدوار هستیم بتوانیم در انجام وظایف محوله موفق شویم. 
رئیس آموزش و پرورش کنگان با بیان اینکه جشن روز شکوفه‌ها در 30 شهریور برگزار می‌شود یادآور شد: مدرسه شش کلاسه فرهنگیان و امیرکبیر شهر کنگان نیز در مهرماه افتتاح خواهد شد.
شریف با بیان اینکه 80 درصد مدارس در کنگان در کنار خیابان واقع شده‌اند گفت: خط‌کشی خیابان و کنترل ترافیک برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ضروری است.
وی اضافه کرد: از تمام مسئولان شهرستان بویژه شهرداری و نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در مدارس انتظار همکاری و همراهی داریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول