اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 40 میلیارد ریالی محقق می‌شود؛

راه‌اندازی مصلای بزرگ کنگان در سال 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از تکمیل و راه‌اندازی مصلای بزرگ کنگان در سال 91 خبر داد.

راه‌اندازی مصلای بزرگ کنگان در سال 91
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم فرزانه در بازدید از روند اجرایی مصلای بزرگ کنگان اظهار داشت: کنگان دارای پظرفیت‌های ارزشمندی است و توسعه و پیشرفت این شهرستان در سال‌های گذشته قابل توجه بوده است.
وی افزود: احداث واحدهای مسکونی مهر با دقت و حساسیت و با همکاری مدیران ارشد این شهرستان انجام گرفته و روند روبه رشدی نیز مشاهده می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از ساخت 450 واحد مسکن مهر در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: 450 واحد مسکن مهر هم‌اکنون در شهرهای کنگان و بنک در دست اجراست که تا پایان امسال 150 واحد از این واحدها به واجدین شرایط واگذار می‌شود.
فرزانه تصریح کرد: دولت برای خانه‌دار شدن مردم بویژه قشر مستضعف جامعه تلاش و فعالیت بسیار زیادی از خود نشان داده و تکمیل و تجهیز مسکن مهر گام بزرگی در خانه‌دارشدن اقشار ضعیف است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از تکمیل و بهره‌برداری مصلای بزرگ کنگان در سال 91 خبر داد و گفت: پروژه بزرگ مصلای بندر کنگان در زمینی به مساحت حدود 5000 متر مربع در دو طبقه در دست ساخت است که تا کنون بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
فرزانه اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با تامین اعتبار حداقل 40 میلیارد ریالی تا پایان سال 91 این پروژه به بهره‌برداری برسد.
فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: مصلای بزرگ کنگان از مهم‌ترین طرح‌های این منطقه است که با همکاری و تعامل منطقه ویژه پارس جنوبی احداث می‌شود.
عباس تبرکی افزود: این مصلا از بزرگترین مصلاهای جنوب کشور است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته امکانات و تجهیزات ارزشمندی در این مصلا مستقر می‌شود.
وی اذعان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقش مهمی در توسعه مناطق کمترتوسعه یافته دارد و شاهد فعالیت چشمگیر این نهاد انقلابی در روستاها هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول