اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان تاکید کرد:

درس فراموش ‌نشدنی رزمندگان به استکبار جهانی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس گفت: تاریخ هیچ‌وقت درس فراموش ‌نشدنی رزمندگان اسلام به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را در جنگ تحمیلی فراموش نمی‌کند.

درس فراموش ‌نشدنی رزمندگان به استکبار جهانی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی پیش از ظهر امروز در رژه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه در سال 59 دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران برای از بین بردن نظام نو پای انقلاب اسلامی ایران رژیم بعث عراق را از هر نظر تجهیز و تشویق کردند تا به ایران حمله کند، اظهار داشت: دشمنان اسلام به سرکردگی آمریکا صدام را از لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی حمایت کرده و او را از در 31 شهریور از هوا، فضا و دریا به حمله به مرزهای ایران کمک کردند.
وی با بیان اینکه در این روز صدام اعلام کرد که در عرض یک هفته تا 10 روز کار ایران را تمام می‌کند، خاطرنشان کرد: کارشناسان آمریکا و کشورهایی که عراق را در جنگ با ایران حمایت می‌کردند خبر نداشتند که در رأس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردی تربیت شده مکتب اهل بیت قرار دارد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام راحل با بسیج عمومی اعلام کردند که همه مردم به دفاع از آرمان‌های مقدس نظام و کشور دفاع کنند، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی همه آحاد ملت چه آنهایی که در نبرد مستقیم در جبهه‌ها بودند و چه آنهایی که در پشت جبهه کمک می‌کردند در طول هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام درس فراموش نشدنی به صدام و همه قدرت‌هایی که او را کمک می کردند دادند، خاطرنشان کرد: امام خمینی بوسه بر بازوی رزمندگان اسلام زده و فرمودند که از این ملت حتی در عصر پیامبر نیز نبوده است.
سردار کرمی با اشاره به اینکه بعد از هشت سال فداکاری در نهایت خون شهدا به ثمر نشست صدام و هم‌دستانش شکست خوردند، تصریح کرد: امروز کشور ایران به برکت خون شهدا و هوشیاری فرزندان انقلاب با سربلندی و عظمت در جهان حرف زیادی برای گفتن دارد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن هنوز دست از سر ایران برنداشته و بعد چند سال از گذشت جنگ با فتنه به میدان آمده است، یادآور شد: اما هر بار دشمن به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد فتنه در ایران می‌پردازد با هوشیاری جوانان این مرز و بوم همه فتنه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
وی تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی، سپاه و بسیجیان دلاور در جای جای ایران اسلامی آماده دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. 
سردار کرمی با اشاره به اینکه دولتمردان عراقی از همان ابتدای تجاوزشان تمام توان سیاسی، نظامی و تبلیغی خود را برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ایران به کار بستند، خاطرنشان کرد: ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان ایران به حقانیت انقلاب اسلامی و موج عظیم مردمی که در قالب «بسیج» برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران طی هشت سال حضور خود را در جبهه حفظ کردند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: امام بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب و نظام بود و مهم‌ترین نقش را در توقف ماشین جنگی عراق بر عهده داشت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول