اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

توسعه گرمی در گرو تبدیل این منطقه به قطب علمی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: تنها راه توسعه شهرستان گرمی تبدیل شدن این منطقه به قطب مهم علمی استان اردبیل است.

توسعه گرمی در گرو تبدیل این منطقه به قطب علمی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمی اظهار کرد: توجه به بعد علمی شهرستان گرمی می‌تواند آن را از محرومیت واقعی نجات دهد و از سوی دیگر زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا با توسعه این شهرستان بخش‌های مهم اقتصادی گرمی نیز پر رونق شود.
وی با اشاره به اینکه سفر چهارم هیئت دولت به استان اردبیل با محوریت ساماندهی مصوبات سه سفر قبل انجام شد، افزود: از این باب انتظار داریم پروژه‌های ناتمام آموزشی شهرستان گرمی نیز ساماندهی و تحویل دستگاه تعلیم و تربیت شود.
این مسئول ادامه داد: اختصاص اعتبارات کلان آموزشی به این شهرستان راهگشای بسیاری از مشکلات آموزشی این شهرستان است که نباید مسئولان با سهولت و سهل‌انگاری از کنار آن رد شوند.
فرماندار گرمی در ادامه خاطرنشان کرد: اعتبارات فصل آموزش و پرورش این شهرستان امسال به 14 میلیارد و 800 میلیون ر یال افزایش یافته است. 
صحرایی ابراز کرد: این رقم نسبت به سال گذشته، افزایش قابل توجهی داشته و انتظار داریم تاثیرات آن در تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان گرمی مشهود باشد.
وی عنوان کرد: افزایش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گرمی با رشته‌های منحصر به فرد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، نوید بخش آینده‌ای روشن و توسعه‌یافته برای این منطقه است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که در مدیریت آموزش و پرورش گرمی برگزار شد، ترحم رستمی مدیر آموزش و پرورش گرمی نیز از افزایش مدارس قرآنی این شهرستان از 10 مورد به 20 مدرسه در سال جاری خبر داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول