اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان ‌و بلوچستان خبر داد:

نمایش ستارگان آسمان در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ستارگان آسمان در هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان به نمایش در می‌آیند.

نمایش ستارگان آسمان در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام علی روحانی‌نیا صبح امروز طی جلسه‌ای در اداره کل اوقاف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجموعه‌های نمایشگاهی تحت عنوان ستارگان آسمان به مناسبت هفته دفاع مقدس در ادارات اوقاف و مراسمات ویژه این ایام در استان برپا می‌شود.
وی افزود: مضمون این مجموعه‌های نمایشگاهی تصاویر و جملات زیبا و تأثیر گذاری از منویات مقام معظم رهبری، دفاع مقدس و شهدای نامدار جنگ تحمیلی به همراه گزیده‌ای از خاطرات و زندگینامه و سخنان گهربار ایشان است که با ظرافت و دقت خاصی از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف تهیه و تدوین شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در ادامه این ایام شور انگیز را به همه سلحشوران ایران اسلامی و آنان که قلبشان با ایران اسلامی و نام و یاد جانبازی‌های دلاوران این خطه می‌تپد تبریک گفت و پایمردی آن ستارگان آسمان را ستودنی ذکر کرد.
روحانی‌نیا همچنین گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات مرحله شهرستانی حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در مهرماه سال‌جاری پس از فراخوان عمومی در بین جوانان و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر شناسایی و تشویق قهرمانان قرآنی هر ساله تخصصی‌ترین و معتبرترین مسابقات قرآن را در سراسر کشور توسط ادارات کل در استان‌ها برگزار می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا از طریق رسانه‌های عمومی صدا و سیما و جراید معتبر استانی و پیام کوتاه فراخوان به عمل آمده و با استقبال خوبی نیز از طرف خواهران و برادران به ویژه جوانان مانوس با قرآن در استان روبه‌رو بوده‌ایم.
روحانی‌نیا افزود: سی و چهارمین دوره این سری از مسابقات امسال در 12و 13 مهرماه در سه شهر زاهدان، زابل و ایرانشهر در دو سطح بزرگسال و شکوفه‌ها برای خواهران و برادران شیعه و اهل تسنن برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول