اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد:

270 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در یزد برگزار می شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 270 عنوان برنامه توسط سپاه الغدیر استان یزد و بسیج در سراسر این استان برگزار می شود.

270 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در یزد برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید هدایت بنی فاطمه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران، به ویژه چهار هزار شهید استان یزد اظهار داشت: این تعداد برنامه به غیر از 180 برنامه‌ای است که برای ارگان های یزد تدارک دیده شده و  به تصویب ستاد مناسبت های دفاع مقدس  رسیده است.
بنی فاطمه افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­ های دفاع مقدس متولی اجرای 20 مراسم است که از پنجشنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به مدت یک هفته اجرا می­ شود.
وی رژه نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدای سراسر استان، افتتاح نمایشگاه پوستر خط نقاشی، برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس، دیدار خانواده معظم شهدا با حضور مدیران ارگان ­ها، برپایی نمایشگاه کودک و... را از جمله برنامه­ های محوله به این بنیاد خواند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زنده نگاه داشتن خاطرات هشت سال حماسه و انتقال آن به نسل امروز را یکی از وظایف اصلی این بنیاد نام برد.
وی اظهار داشت: شهدا سرمایه های انقلاب و این نظام هستند و باید به طور واقعی به نسل نوجوان و جوان معرفی گردند تا افسانه تلقی نشوند.
بنی فاطمه یادآور شد: کارهای ویژه­ ای برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس انجام شده که تولید دومین آلبوم موسیقیایی دفاع مقدس، افتتاح دومین مجموعه نمایشگاهی خط شکنان، تولید چهار مجموعه نرم افزاری سرداران استان، طراحی پوستر
دفاع مقدس و... از این جمله است.
وی در خصوص شهدای نوجوان استان یزد گفت: برنامه هایی نظیر یادواره شهدای دانش آموز در این رابطه در نظر گرفته شده است که با اتمام هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار خواهد گرفت.
بنی فاطمه افزود: با هماهنگی­ های صورت گرفته با دستگاه ­های استانی، مساعدت ­های لازم انجام شده و امید آن می رود که امسال هفته دفاع مقدس خوبی را پیش رو داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، دوران دفاع مقدس را برگ زرینی از افتخارات ملت سرافراز ایران دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس اصلی ترین وظیفه ما در اجرای برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول