اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه پاسداران اوز؛

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اوز اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اوز از برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس در این بخش خبر داد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اوز اعلام شد
حسین رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اوز، اظهار داشت: امسال برگزاری هفته دفاع مقدس از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: با برگزاری هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت انقلابی ایران، مردمی بودن این انقلاب بیشتر مشخص می‌شود.
رضوی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس در بخش اوز با برپائی نمایشگاه در نخستین روز این هفته آغاز می‌شود و در این نمایشگاه جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و جانفشانی رزمندگان و شهدای عالیقدر در معرض دید قرار می‌گیرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اوز محفل انس با قرآن، مسابقات ورزشی با نام جام دفاع مقدس در رشته‌های دو میدانی، فوتبال، فوتسال و والیبال و شرکت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و عزاداری حضرت امام صادق (ع) را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
رضوی در ادامه با اشاره به بازگشائی مدارس ابراز داشت: شرکت در صبح‌گاه مشترک مدارس و برپائی نشست سیاسی به منظور آشنائی با اتفاقات بیداری اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
این مقام نظامی به برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری شب شعر دفاع مقدس، حضور رزمندگان و بسیجیان در مدارس در نخستین روز بازگشائی واحدهای آموزشی و دیدار با امام جمعه از جمله برنامه‌های فرهنگی این هفته محسوب می‌شود.
رضوی ادامه داد: عطرافشانی قبور شهدا، کوه‌پیمائی بانوان بسیجی اوز، دیدار با خانواده معظم شهدا و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان شهر نیز در برنامه‌های این هفته انجام می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخش اوز در پایان اظهار داشت: حضور مردم در این‌گونه مراسم باعث افزایش اقتدار ملی شده است، بنابراین انتظار داریم مردم خداجوی منطقه جنوب فارس، لارستان و بخش اوز مانند همیشه با حضور گسترده خود یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سال‌های ایثار مردان و زنان غیر ایرانی در دفاع از اسلام و ایران را پاس بدارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول