اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

پژاک مقابل قدرت الهی سپاه زانو زد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گفت: گروهک تروریستی پژاک که قصد ناامن کردن شمال‌غرب کشور را داشت در مقابل قدرت الهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زانو زد.

پژاک مقابل قدرت الهی سپاه زانو زد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گیلان به مناسبت ایام دفاع مقدس با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان و جوانان این کشور در دفاع مقدس با پیروی از رهبری عظمت ایران و اسلام را رخ جهانیان کشیدند. 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: هرچه ما عزت و افتخار داریم از دلاوری‌ها و رشادت‌های شهدای عزیز و والامقام است. 
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه کرد، گفت: دشمنان می‌دانند با ملتی آگاه و شهادت‌طلب مواجه هستند و رزمندگان اسلام امروز راسخ‌تر و آماده‌تر از گذشته آماده‌اند زیر لوای ولایت به هرگونه تهدید احتمالی پاسخ مقتدرانه دهند. 
وی با اشاره به شکست سنگین پژاک در مقابل قدرت الهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال‌غرب کشور تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده که توان مقابله با هرگونه دست درازی به کیان ایران اسلامی را دارد. 
محمدی با تاکید بر اینکه ایران به هیچ‌ عنوان تحمل یک نیروی بیگانه و ضد انقلاب را که مشکل و ناامنی برای مردم ایران ایجاد کند، ندارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبعیت از مقام معظم رهبری آماده پاسخگویی به تهدیدات است. 
وی با تجلیل از ایثار‌گری‌ها و رشادت‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اذعان کرد: امروز ملت ایران و بسیجیان با هوشیاری و آمادگی کامل در مقابل تمام توطئه‌های نرم و فرهنگی دشمنان ایستاده‌اند.
فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: مانند دوران دفاع مقدس مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها حضوری فعال دارند و دشمن از آمادگی مردم ما به هراس افتاده است. 
وی با تصریح بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را جدا کند، تصریح کرد: ناکامی دشمن در این مسیر نتیجه تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، جانبازان، شهدا و ملت ایران است. 
این مسئول با اشاره به موفقیت سپاه در تصرف مقر پژاک و پاکسازی مرزهای شمال غرب ‌کشور از لوث این گروهگ تروریستی تصریح کرد: تصرف این مقر نشان داده که کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس و صهیونیسم که دم از مبارزه با تروریسم می‌زنند این گروهک تروریستی را حمایت می‌کنند که همین مسئله دروغین بودن شعار آنها را به اثبات رساند. 
وی افزود: افراد مسلح و سازمان یافته گروهک تروریستی پژاک اقدام‌هایی علیه امنیت و شهروندان ایرانی انجام دادند و این حق ایران است که با  این گروهک تروریستی به شدت برخورد کند. 
فرمانده سپاه قدس گیلان شکست گروهک تروریستی پژاک از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حاصل رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: نیروهای مسلح با هوشیاری کامل آمادگی قطع دست متجاوزان را دارند. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول