اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قدس اعلام کرد:

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قدس از برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جهانبخشی ‌در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و یادآوری خاطرات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از مهم‌ترین اقداماتی است که در این هفته می‌توان انجام داد.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از انقلاب و اسلام دفاع کردند و اجازه نداند که حتی ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
این مسئول با تأکید بر حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای رزمندگان اسلام و دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا نسل امروز با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در این دوران آشنا شوند.
وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شجاعت در بین نسل امروز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار شهرستان قدس افزود: امروز دشمنان به دنبال این هستند که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز از بین ببرند لذا باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین نشست‌های تخصصی این مهم را بیش از گذشته در بین نوجوانان و جوانان ترویج دهیم.
جهانبخشی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های این هفته در شهرستان قدس اشاره و خاطرنشان کرد: رژه نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و گلباران مزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌آید.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری مسابقات مختلف را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان قدس اعلام کرد.
فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: نسل امروز از جبهه و جنگ، ایثار و شهادت و از خودگذشتگی تنها کلمه‌ای را می‌شناسد لذا مسئولان فرهنگی موظف هستند تا با اجرای برنامه‌هایی در زمینه دفاع مقدس علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان اسلام در این دوران نسل امروز را نیز با دستاوردهای جنگ تحمیلی آشنا کنند.
وی استقلال و آزادی امروز را مرهون از خودگذشتگی‌هایی جوانان و نوجوانانی دانست که در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از مرزهای این کشور دفاع کرده و با ذره ذره وجودشان از شرف و ناموس کشور اسلامیان دفاع کردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول