اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

هفته دفاع مقدس یادآور اقتدار ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس یادآور عزت، سرافرازی، اعتبار و اقتدار ایران اسلامی است و فرصتی برای بازخوانی دلاورمردی‌های کسانیکه هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند.

هفته دفاع مقدس یادآور اقتدار ایران اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: هفته دفاع مقدس پلی برای ارتباط بین نسل حاضر و نسل گذشته است که باید به خوبی در جامعه گرامی داشته شود.
وی افزود: هفته دفاع مقدس هفته پشیمانی دشمنان نظام و یادآور بسته شدن پرونده حمله به ایران اسلامی را برای همیشه در دستور کار دشمنان قرار داد.
جهانبخش عنوان کرد: متاسفانه هنوز این حماسه‌های بزرگ جوانان و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را هنرمندان نتوانسته‌اند به خوبی در قالب سینما به نمایش بگذارند و فیلم‌های ساخته شده در این خصوص تنها 10 درصد واقعیت جنگ را نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به نقش سینما در فرهنگ‌سازی می‌طلبد که این حماسه‌ها به نحوی به نمایش گذاشته شوند که نسل جوان جامعه بدانند مردم ایران در آن روزگار چه تحمل کردند.
جهانبخش گفت: بیداری اسلامی امروز جهان اسلام را مدیون ایثار و فداکاری ملت و جوانان ایران اسلامی می‌دانیم و امیدواریم این بیداری تداوم داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت تعامل بین مدیران و مسوولان گفت: ایجاد فضای تعامل، همدلی و تلاش بین مسئولان استان سبب شده که امروز این استان به عنوان بزرگ‌ترین کارگاه عملیاتی کشور که بیشترین حجم فعالیت‌های عمرانی در آن انجام می‌شود، معرفی شود.
استاندار بوشهر افزود: برهمین اساس است که مسئولان باید اجرایی کردن مصوبات سفر را در دستور کار خود قرار دهند و برای جذب اعتبارات تلاش مضاعفی را داشته باشند.
وی عنوان کرد: دولت‌های نهم و دهم که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان دولت کارهای بزرگ و گفتمان امام و انقلاب نامیده شده حاصل تلاش شما مدیران در کنار همت مردم در این مدت بوده است.
استاندار بوشهر با اشاره به پیش راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر گفت: اتصال برق نیروگاه به شبکه سراسری در ادامه ایثار ایثارگری‌های جوانان این آب و خاک است که باید قدر آن را بدانیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول