اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چند سال آینده صورت می‌گیرد؛

تبدیل دانشگاه علوم پزشکی زنجان به تیپ یک

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به سرعت رشد دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از تبدیل شدن این دانشگاه به تیپ یک طی چند سال آینده خبر داد.

تبدیل دانشگاه علوم پزشکی زنجان به تیپ یک
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا شروین بعد ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود با اشاره به رشد کیفی و کمی روز افزون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار داشت: تعداد دانشکده‌های این دانشگاه از چهار دانشکده در سال 84 به هفت دانشکده رسیده است.
وی تعداد مقطع رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی را در حال حاضر 42 رشته اعلام کرد و افزود: دانشجویان این دانشگاه نیز طی چند سال گذشته از یک هزار نفر دانشجو به 2 هزار نفر افزایش یافته است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برقراری کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های را نشانه بالای بار علمی دانشگاه‌ها عنوان و تصریح کرد: دانشجویان در 23 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی مشغول به تحصیل هستند.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در حدود یک هزار تخت آموزشی در اختیار دارد که آمار مناسبی برای یک دانشگاه محسوب می‌شود.
بدو با اشاره به اینکه دانشجویان در چهار رشته phD در دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: 11 رشته کارشناسی ارشد نیز در این دانشگاه فعال است.
وی با تاکید بر سرعت رشد دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی طی دو تا سه سال آینده به تیپ یک تبدیل می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به وضعیت مناسب جغرافیایی استان زنجان گفت: زنجان به لحاظ نزدیکی به چندین استان دارای بهترین موقعیت مناسب برای توسعه محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به پذیرفته شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در برد تخصصی، انتظار از دانشجویان این دانشگاه بسیار بالاتر از پذیرفته شدن در این بردها یعنی کسب رتبه در این آزمون‌ها است.
بدو با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی 159 عضو هیئت علمی دارد، افزود: با ابراز تمایل اساتید برای عضویت در هیئت‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان این تعداد به زودی به 210 نفر می‌رسد.
وی خطاب به دانشجویان جدیدالورود به آنها توصیه کرد با تقویت زبان انگلیسی اقدام به مطالعه کتاب‌های مرجع در رشته پزشکی بکنند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر تقویت روحیه پژوهش دانشجویان اشاره و بر ارتباط متقابل بین دانشجویان و اساتید دانشگاه تاکید کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول