اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

دانشگاه علوم پزشکی بین ادارات بوشهر ششم شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: دانشگاه علوم بزشکی بوشهر توانست رتبه ششم را در بین ادارات استان کسب کند، که انتظار میرود با همت مضاعف در سال آینده بتوانیم رتبه‌های بالاتری را کسب کنیم.

دانشگاه علوم پزشکی بین ادارات بوشهر ششم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حیدری ظهر امروز در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه دانشگاه و خدمات بهداشتی درمانی و برای پیشرفت دانشگاه به همدلی و تلاش همه جانبه پرسنل نیاز است.
وی افزود: در طول سال به طور مستمر تشویق و تقدیر از کارمندان نمونه را در دستور کار داریم و هر پرسنلی که در محل کارش اقدامی را در راستای رضایتمندی مردم انجام بدهد، کارمند نمونه است.
معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت استانداری بوشهر نیز در این آیین گفت: دولت نهم و دهم خدمات بزرگ و تحول آفرینی در کشور انجام داده است که 91 سفر استانی و بیست هزار مصوبه، واقعاً کارنامه درخشانی از عملکرد این دولت است. 
 محمدحسین زارع با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم نیز در شرایط سخت و دشوار خدمت خود را آغاز کرد، افزود: ما به عنوان خدمتگزار و مسئول وظیفه داریم برنامه‌هایمان را هم‌سو با مردم و هم‌جهت با مطالبات مردم قرار دهیم. 
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر نیز در همایش تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: برای توسعه دانشگاه طرح‌های هدفمند در دست اقدام داریم و با انجام بازدیدهای سه ماه و شش ماه از کارمندان نمونه تقدیر می‌شود. 
 جهانگیر شاهینی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در دانشگاه انجام شد تقدیر از فرزندان کارکنان بود که در زمینه‌های علمی تلاش کرده بودند. 
در همایش تجلیل از کارکنان نمونه از شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و شهرستان دشتی به عنوان نمونه شهرستان و از واحدهای فناوری اطلاعات و روابط عمومی که در سطح کشور حائز رتبه برتر شده بودند، کارکنان حوزه ستاد شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول