اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یازدهمین کنگره بین‌المللی سم‌شناسی ایران:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیشگام علم سم‌شناسی است

خبرگزاری فارس: دبیر یازدهمین کنگره بین‌المللی سم‌شناسی و مسمومیت‌های ایران گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در زمینه علم سم‌شناسی در سطح کشور یکی از پیشگامان و صاحب‌نامان است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیشگام علم سم‌شناسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا افشاری صبح امروز در جمع خبرنگاران استان خراسان رضوی از برگزاری یازدهمین کنگره بین‌المللی سم‌شناسی و مسمومیت‌های ایران خبر داد و در رابطه با برگزاری این سمینار بین المللی در مشهد اظهار داشت: در حال حاضر علم سم‌شناسی به یکی از مهم‌ترین علوم در عرصه پزشکی در دنیا تبدیل شده است.
وی با بیان این که ایران نیز در طول چند سال اخیر در این رابطه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را کسب کرده است، افزود: در همین راستا این یازدهمین کنگره بین‌المللی سم‌شناسی و مسمومیت‌های ایران به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.
دبیر یازدهمین کنگره بین‌المللی سم‌شناسی و مسمومیت‌های ایران با اشاره به حضور 37 دانشگاه داخلی و خارجی و 18 کشور فعال دنیا در این رشته پزشکی بیان داشت: همچنین در این سمینار بین‌المللی بیش از 450 مقاله از دانشمندان و متخصصان این رشته حضور پیدا می‌کند که بیش از 11 درصد از مقالات ارائه شده است.
وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجلاس سراسری و بین‌المللی اشاره کرد و متذکر شد: سخنرانی پروفسور یانگ، رئیس جامعه سم‌شناسی پزشکی آسیا و اقیانوسیه و پروفسور دیلیو،‌ رئیس منطقه‌ای اداره داروهای غیرقانونی و جنایت سازمان ملل متحد در این سمینار گنجانده شده است.
افشاری تاکید کرد: همچنین در این سمینار چند روزه پروفسور بنیل بشیر، رییس انجمن سم‌شناسی آفریقا،‌ پرفسور مگربانه، رییس کمیته علمی جامعه مراکز سم‌شناسی و سم‌شناسان بالینی اروپایی و‌ پروفسور وین تمپل، رئیس مرکز ملی سم‌شناسی نیوزلند به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
وی از سخنرانی برجسته‌ترین مقامات و متخصصان علم سم شناسی ایران در این سمینار خبر داد و اعلام کرد: برای برگزاری یازدهمین کنگره بین‌المللی سم‌شناسی و مسمومیت‌های ایران رایزنی‌های بسیار خوبی با جامعه‌سم‌شناسی پزشکی آسیا اقیانوسیه، جامعه ‌سم‌شناسی آفریقایی و سازمان ملل متحد شده است.
دبیر یازدهمین کنگره بین‌المللی سم‌شناسی و مسمومیت‌های ایران یادپاور شد: با توجه به این که این سمینار بین‌المللی در مشهد برگزار می‌شود، نشان دادن قابلیت‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اهداف این مراسم است.
یازدهمین کنگره بین‌المللی سم‌شناسی و مسمومیت‌های ایران 22 تا 24 شهریورماه سال جاری با حضور 37 دانشگاه داخلی و خارجی و 18 کشور فعال دنیا در این رشته پزشکی در مشهد برگزار میشود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول