اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی؛

طرح "مهر تا مهر" در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: همایش استقبال از دانشجویان جدیدالورود و آغاز طرح "مهر تا مهر" ۵ مهرماه با مراسم تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه برگزار می‌شود.

طرح "مهر تا مهر" در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید علیرضا نجف‌پور مقدم ظهر امروز در نشست خبری ستاد استقبال از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: هر دانشگاهی به فراخور بافت فرهنگی منطقه خود، برنامه‌های فرهنگی متنوعی را اجرا می‌کند؛ دانشگاه علوم پزشکی اهواز هم برنامه‌های خود را در قالب طرح «مهر تا مهر» از ابتدای سال تحصیلی به اجرا در می‌آورد.
وی افزود: طرح «مهر تا مهر» از مهر ماه امسال اجرا و تا مهر سال تحصیلی آینده ادامه دارد. به دنبال اجرای این طرح، زیرساخت‌های فرهنگی در دانشگاه در حال انجام و یا تکمیل هستند. در مهر ماه امسال کتابخانه فرهنگی دانشگاه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری افتتاح می‌شود.
نجف‌پور مقدم ادامه‌داد: یکی از برنامه‌های طرح «مهر تا مهر» برپایی اردوهای استانی است که اردوی فرهنگی ویژه دانشجویان پسر ورودی جدید، ۷ و ۸ مهر ماه و اردوی فرهنگی ویژه دانشجویان دختر ورودی جدید، ۱۴ و ۱۵ مهر ماه برگزار می‌شود.
وی به ۷ مهرماه، روز ملی دختران اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت جشن ویژه دانشجویان دختر ورودی جدید در مجتمع خوابگاهی گلستان برگزار می‌شود که این نیز، بخشی از برنامه‌های طرح «مهر تا مهر» امسال است.
نجف‌پور مقدم ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که امسال انجام می‌شود، راه‌اندازی مجتمع کانون‌های فرهنگی هنری است. همچنین کتابخانه‌های فرهنگی خوابگاه‌های دانشجویی نیز تجهیز می‌شوند و در سطح دانشگاه هم با نصب بنر، فضا برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود آماده‌سازی خواهد شد.
وی گفت: معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از ۲۶ تا ۲۸ شهریورماه ثبت‌نام را در بخش‌های مختلف از دانشجویان جدید آغاز می‌کند. در محل ثبت‌نام فرم‌های استعدادیابی هنری نیز به دانشجویان داده می‌شود تا از این طریق دانشجویان مستعد در زمینه فرهنگی هنری شناسایی و هدایت شوند. 
این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: با آغاز سال تحصیلی جدید لازم است مسئولان دستگاه‌های نظارتی استان دقت بیشتری در زمینه نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی خودگردان داشته باشند.
نجف‌پور مقدم خاطرنشان کرد: نظارت بر خوابگاه‌های دانشجویی خودگردان در سطح استان باید به‌گونه‌ای صورت گیرد که وجود این خوابگاه‌ها تبعات فرهنگی برای شهر و دانشگاه به‌بار نیاورد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول