اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه بهزیستی با دانشگاه علوم پزشکی قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سازمان بهزیستی استان قزوین و دانشگاه علوم پزشکی قزوین تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه بهزیستی با دانشگاه علوم پزشکی قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی استان قزوین، حسین افشار مقدم بیان کرد: نشستی با حضور کارشناسان دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی و کارشناسان نظارت بر بیمارستان‌های استان با محوریت امضای تفاهمنامه همکاری فی ما بین دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: تفاهمنامه مذکور با هدف همکاری در خصوص مداخله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقاء سطح سلامت روان جامعه و به خصوص ارجاع سریع موارد کودک آزاری صورت گرفت.
همچنین بر اساس این گزارش، رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان اظهار کرد: در راستای خدمات‌دهی بهتر و تأمین امکانات رفاهی به مددجویان، عملیات ساخت ستاد بهزیستی در این شهرستان آغاز شد.
عزیز رحمانی توضیح داد: با توجه به اینکه ساختمان فعلی ستاد بهزیستی این شهرستان از لحاظ جغرافیایی در پایین‌ترین نقطه شهر قرار گرفته و برای مراجعین به این سازمان مشکلات زیادی  ازجمله عدم دسترسی به واحد امور حمل و نقل (تاکسی) و همچنین سایر امکانات را دربرداشته است با رایزنیهای صورت گرفته توسط مدیرکل سازمان با مسئولان استان، با اجرای طرح واگذاری مرکز شبکه بهداشت (ساختمان فعلی انتقال خون) و آغاز عملیات ساخت ساختمان ستاد در این مکان تا حدودی مشکلات مددجویان و پرسنل رفع میشود.
وی عنوان کرد: با توجه به بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان در خصوص ساختمان فعلی ستاد و اطلاعات به دست آمده بنای ساختمان مربوطه به قبل از انقلاب بوده که استانداردهای لازم رعایت نشده و ساختمان مذکور دارای استحکام بنا نیست.
رئیس بهزیستی شهرستان تاکستان یادآور شد: طرح اهدا زمین توسط مسئول شبکه بهداشت استان در بهترین مکان شهر و رایزنیهای صورت گرفته از طرف مدیرکل این سازمان در این خصوص در سال جاری یکی از بهترین خدمات ارائه شده به این شهرستان است که جای تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان دارد.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به اینکه در حال حاضر مشکلی برای ساخت این پروژه نداریم با جذب اعتبارات و شروع عملیات ساخت ساختمان جدید تاحدودی مشکلات کاهش یابد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول