اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

افزایش 7 رشته در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش 7 رشته جدید تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد.

افزایش 7 رشته در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
به‌ گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جهانگیر شاهینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در سال جهاد اقتصادی در مسیر رشد و شکوفایی در حرکت است و روز به روز نیز شاهد رشد بیشتری در این مجموعه هستیم.
وی از افزایش 60 درصدی پذیرفته‌شدگان در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید 544 نفر در رشته‌ها و مقاطع مختلف پذیرفته شده‌اند که نسبت به آمار سال گذشته 60 درصد افزایش نشان می‌دهد.
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از امروز( 26 شهریور ماه) به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و دانشجویانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند در تاریخی که متعاقباً اعلام می شود ثبت‌نام با تأخیر انجام دهند. 
شاهینی از افزایش 7 رشته جدید تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد و اضافه‌کرد: از جمله رشته‌هایی که در این سال تحصیلی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه شده می‌توان به دندانپزشکی، کارشناسی ارشد پرستاری، کارشناسی ارشد میکروبیولوژی، کارشناسی ارشد کتابداری، کارشناسی ارشد بهداشت، دستیاری پزشکی، دکترای تخصصی بر اساس تحقیقات(PHD by research)  اشاره کرد. 
 وی افزود: در برنامه‌های توسعه دانشگاه در نظر داریم که رشته‌های مورد نیاز استان و کشور را به رشته‌های تحصیلی دانشگاه اضافه کنیم تا گام‌های بلندتری در عرصه توسعه استان برداریم.
 این مقام مسئول گفت: با تلاش و همت مدیران هرساله تعداد دانشجویان و رشته‌های تحصیلی علوم پزشکی افزایش خواهد یافت تا شاهد رشد و شکوفایی نظام سلامت استان باشیم. 
 شاهینی در مورد خوابگاه‌های دانشجویی نیز بیان داشت: خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از نظر تعداد و کیفیت در حد مطلوبی است و از لحاظ پوشش خوابگاهی جزو دانشگاه‌های برتر کشور هستیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه افزود: با وجود به اینکه دانشگاه بر اساس اطلاعات منتشر شده در هنگام انتخاب رشته تعهدی در مورد خوابگاه نداشته ولی با تلاش‌های بسیاری که انجام شده است سعی می‌کنیم که اکثریت دانشجویان تحت پوشش خدمات خوابگاهی قرار بگیرند. 
 وی خاطر نشان‌کرد: با استفاده از امکانات موجود، اسکان موقت برای خانواده‌های دانشجویان در طول مدت ثبت‌نام در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول