اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور جمعی از مسئولان؛

بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از 100 نفر از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از مسئولان استانی در این دانشگاه برگزار شد.

بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی پس از آموزش و پرورش بیشترین جمعیت شاغلین را به خود اختصاص داده است.
حمید رئیسی افزود: جمعیت زیاد شاغلان در این مجموعه نیازمند برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌هایی برای تامین امکانات این قشر از جامعه است.
رئیسی تعداد بازنشسته‌های سالیانه این دانشگاه را 100 نفر عنوان کرد و افزود: با افزایش اختیارات هیئت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بر اساس ماده 20 برنامه پنجم توسعه خوشبختانه اقداماتی نظیر استخدام فرزندان بازنشسته‌ها و ترمیم حقوق آنان در دست تصمیم‌گیری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: بازنشستگان ذخایر گرانقدر هر سازمان هستند و باید از تجربیات ارزشمند آنان استفاده کرد.
وی با بیان اینکه پیشرفت و تعالی این دانشگاه مرهون زحمات و تلاش‌های همکاران بازنشسته است که اینک به بار نشست، اضافه کرد: کارکنان شاغل و جوان این دانشگاه همیشه نیازمند استفاده از تجربیات همکاران بازنشسته هستند و احترام به بازنشستگان لازم و ضروری است.
رئیسی از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های این دانشگاه یاد کرد و افزود: تجربیات گرانقدر و با ارزش بازنشستگان همواره می‌تواند رهنما و راهگشای مسائل و مشکلات پیش رو باشد.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای بازنشسته با تجربه فراوانی که دارند، در همه عرصه‌ها بهترین پشتیبان برای نیروهای شاغل در سازمان‌ها و نهادها هستند که باید از این تجارت در راستای عمران و آبادانی کشور نهایت بهره‌ را برد.
رئیسی با تاکید بر اینکه بازنشستگی به معنای ناتوانی در انجام وظایف نیست، گفت: ورود به دوران بازنشستگی به معنی عدم توانایی انجام کار مفید نیست و استفاده از شایستگی‌ها و توانایی‌های این افراد، موقعیت بسیار مناسبی برای جوانان است تا بتوانند با به کارگیری این تجارب در کار خود موفق عمل کنند.
وی اظهار داشت: امید است در آینده‌ای نه چندان دور شاهد مصوب شدن این تصمیمات از سوی هیئت امنای دانشگاه‌ها و عملیاتی شدن این برنامه‌ها از سوی مسئولان باشیم.
مراسم تجلیل از 100 نفر از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با حضور مشاور امور بانوان استاندار، سرپرست دفتر بازنشستگی استان و جمعی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد امروز برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول