اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد:

پذیرش 544 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به ارتقای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تیپ 3 به تیپ 2، جمعاً تعداد 544 دانشجو در سال 90 در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

پذیرش 544 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حیدری صبح امروز در بازدید از ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نحوه انجام مراحل ثبت‌نام را خوب ارزیابی کرد.
وی افزود: ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود به صورت متمرکز انجام می‌شود و تمام مراحل اعم از ثبت‌اسناد، خدمات بانکی و پرداخت شهریه، انتخاب واحد و خدمات اینترنتی در یک مکان رفاهی خوب صورت می‌گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: با دراختیار قرار دادن مهمانسرا و خدمات رفاهی ویژه دانشجویان و خانواده‌های آنان سعی در جلب رضایت‌مندی آنان داشته‌ایم.
حیدری افزود: با توجه به ارتقای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تیپ 3 به تیپ 2، جمعاً تعداد 544 دانشجو در سال 90 در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.
وی اضافه کرد: از 33 دانشجوی پذیرفته شده در رشته تازه‌ تأسیس دندانپزشکی 11 نفر بومی هستند و در رشته پزشکی 59 نفر قبول شده‌اند که 23 نفر آنها بومی هستند  و این نویدی برای هم‌استانی‌های عزیز است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: در سال 90 در رشته‌های جدید دستیاری پزشکی اجتماعی تخصصی دو نفر، کارشناسی ارشد پرستاری 9 نفر، کارشناسی ارشد کتابداری شش نفر، کارشناسی ارشد آموزش بهداشت هفت نفر و کارشناسی ارشد میکروب‌شناسی چهار نفر پذیرفته شده‌اند.
حیدری اظهار داشت: تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته به 274 نفر افزایش پیدا کرد و در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز در رشته‌های اتاق عمل، هوشبری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی و نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی نیز امسال برای اولین بار پذیرش دانشجو داشته‌ایم.
وی بیان داشت: در سال جاری دو مرکز تحقیقاتی نیز به سیستم آموزشی دانشگاه اضافه شده‌اند که در بین دانشگاه‌های کشور بی‌نظیر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رتبه‌بندی پژوهشی دانشگاه‌های سراسر کشور از رتبه پنج به رتبه سه ارتقا پیدا کرد، همچنین مجله طب جنوب که در این دانشگاه منتشر می‌شود در بین مجلات علمی سراسر کشور مقام اول را به دست آورد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول