اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت می‌گیرد؛

حذف 41 مدرسه مخروبه از لیست فضای آموزشی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: در شهرستان زنجان 41 مدرسه مخروبه از لیست فضاهای آموزشی شهرستان حذف شده و تبدیل به احسن می‌شود.

حذف 41 مدرسه مخروبه از لیست فضای آموزشی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان اظهار داشت: از این تعداد فضای مخروبه 39 فقره در روستاها و دو فقره در شهر قرار دارد.
وی با بیان این فضاها به دلایل گوناگون و به کوچک بودن قابل تبدیل شدن به یک مدرسه نیستند، تصریح کرد: این فضا سند دولتی دارند و باید از طریق مناقصه به فروش برسند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه فضاهای موجود در روستاها می‌تواند برای احداث دهیاری‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، ادامه داد: با تعیین تکلیف این فضاهای آموزشی می‌توان مدارس جدید احداث کرد.
وی با اشاره به اینکه 54 مدرسه در ناحیه 2 زنجان در نوبت بعد از ظهر فعالیت می‌کنند، یادآور شد: با توجه به رویکرد آموزش و پرورش برای یک نوبته کردن مدارس باید این مدارس نیز یک نوبته شود.
بهلولی خاطر‌نشان کرد: کیفیت یادگیری در طرف صبح قابل مقایسه با بعد از ظهر نیست و می‌تواند کیفیت آموزش را بالا ببرد.
وی در ادامه به کمبود امکانات ورزشی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان هشت سالن ورزشی دارد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه این سالن‌های ورزشی برای 45 هزار دانش‌آموز بسیار اندک است، ادامه داد: برای حدود هر 5 تا 6 هزار یک سالن ورزشی داریم.
وی افزود: دانش‌آموزان طرف صبح به شدت با کمبود فضاهای ورزشی مواجه هستند.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: اجرای قانون 112 بودجه لازم است که در آن همه مدارس و مراکز آموزشی از هر گونه پرداخت عوارض معاف هستند.
جلال گنجی افزود: نصب سرعت گیر، نصب پل عابر پیاده در برخی معابر از مصوبات جلسه قبلی بود.
وی درباره آموزش دانش‌آموزان اولیای آنها با قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: در جلسه مدیران و اولیاء از کارشناسان راهنمایی و رانندگی دعوت می‌شود تا درباره آموزش قوانین به اولیاء سخنرانی کنند.
در ادامه رئیس تربیت بدنی شهرستان زنجان گفت: سالن‌های ورزشی تربیت شهرستان زنجان می‌توانند در اختیار دانش آموزان قرار گیرند.
میرزایی ادامه داد: سال گذشته شنا و ژیمناستیک اجباری شد و بعد از آن رشته‌های پایه نیز اضافه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آمادگی داریم با برگزاری یک جلسه هماهنگی، همکاری نزدیکی با آموزش و پرورش داشته باشیم و حداقل شهریه را بگیریم، تصریح کرد: آماده هستیم امکانات ورزشی تربیت بدنی صبح و بعد از ظهر در اختیار آموزش و پرورش بگذاریم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول