اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح همگام با قرآن در 528 مدرسه راهنمایی

خبرگزاری فارس: رئیس گروه گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای طرح همگام با قرآن در 528 مدرسه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

اجرای طرح همگام با قرآن در 528 مدرسه راهنمایی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیدمجتبی طباطبایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح همگام با قرآن از سال تحصیلی جدید در مدارس راهنمایی استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی تصریح کرد:  این طرح نقش مهمی در تقویت روحیه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان و فرهنگیان دارد که از امسال به صورت آزمایشی در 8 هزار و 600 مدرسه راهنمایی کشور به اجرا در خواهد آمد.
رئیس گروه گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در طرح همگامان با قرآن دانش آموزان پیش از آغاز کلاس درس یک یا دو آیه قرآن را همراه با معانی انتخاب می‌کنند و پس از ورود معلم آن را قرائت می‌کنند.
طباطبایی‌ تاکید کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان می‌توانند قرآن را الگوی راه خود قرار دهند و با به کارگیری آن زندگی موفقی داشته باشند.
وی با بیان اینکه به منظور اجرای این طرح 400 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است، بیان کرد: در حال حاضر 200 مدرسه قرآنی در سطح استان وجود دارد که با شرایط جدید نسبت به ارائه آموزش‌های قرآنی به دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.
رئیس گروه گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: این طرح با هدف کیفیت‌بخشی به ارتقای توانائی درک مفاهیم قرآنی و انس و آشنائی هر چه بیشتر دانش آموزان دوره راهنمائی با منابع وحی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول