اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته اول مهرماه؛

دانش‌آموزان 70 مدرسه کرج آموزش ایمنی می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی در 70 مدرسه این کلانشهر خبر داد و گفت: این دوره‌ها طی هفته اول مهرماه به مناسبت هفته ایمنی برگزار خواهد شد.

دانش‌آموزان 70 مدرسه کرج آموزش ایمنی می‌بینند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج، محمود امیر یزدانی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و فرا رسیدن روز ملی آتش‌نشانی هفتم مهر ماه برنامه‌های مختلفی از سوی این سازمان در مدارس کلانشهر کرج برگزار می‌شود.
وی افزود: در این راستا مقرر شده است که طی هفته اول مهر ماه سال‌جاری دوره‌های آموزش ایمنی و پیشگیری از حوادث در 70 مدرسه کلانشهر کرج برگزار شود.
این مسئول عنوان کرد: این دوره‌ها در راستای انعقاد تفاهمنامه این سازمان با اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در مدارس کرج برگزار می‌شود.
امیریزدانی ادامه داد: دوره‌های مذکور ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر تمام مقاطع تحصیلی است که طی برگزاری آنها، کارشناسان سازمان با حضور در مدارس نکات ایمنی را آموزش می‌دهند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج یادآور شد: همچنین در این زمینه 2 هزار لوح فشرده آموزش ایمنی از سوی این سازمان تهیه شده و قرار است که طی هفته اول مهر ماه بین دانش‌آموزان و شهروندان توزیع شود.
وی اعلام کرد: در لوح فشرده مذکور مطالبی از جمله نحوه استفاده از خاموش کننده، نکات ایمنی در مدارس،‌ چهارشنبه آخر سال و ... ارائه شده است.
این مسئول در ادامه از اهدای 500 بسته فرهنگی به دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی این کلانشهر خبر داد و افزود: این بسته‌های فرهنگی شامل مدادرنگی، کیف با آرم آتش نشانی، لوح فشرده و ... ویژه دانش‌آموزان است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول