اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد:

آغاز سال تحصیلی در 320 مدرسه شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از آغاز سال تحصیلی در 320 مدرسه شهرستان دشتستان خبر داد.

آغاز سال تحصیلی در 320 مدرسه شهرستان دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی در نشست شورای اداری دشتستان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید تمام مردم و مسئولان تلاش کنند تا راه شهدا و ایثارگران در جامعه ادامه یابد و همگی باید با اهداف دفاع مقدس و رزمندگان آشنا شویم.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان اذعان داشت: در دفاع مقدس شاهد اوج تبعیت از ولایت و اتحاد و انسجام بودیم و با عنایت پروردگار و همه ارزش‌های الهی توانستیم در این نبرد پیروز شویم و انقلاب اسلامی ایران را به همگان بشناسانیم و امروزه تمامی مسئولان باید برای معرفی انقلاب به نسل جدید تلاش کنند.
وی افزود: پروژه مهر از پایان امتحانات خردادماه آغاز شده و با برنامه‌ریزی و تلاش مستمر کارشناسان آموزش و پرورش شاهد سامان‌دهی فضاهای آموزشی و نیروهای انسانی بوده‌ایم.
اسدی از آغاز سال تحصیلی در 320 مدرسه شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با 320 مدرسه و 2 هزار و 400 نیروی انسانی آمادگی کامل را برای آغاز سال تحصیلی دارد و از آغاز سال تحصیلی جدید نمایندگی آموزش و پرورش بخش آبپخش با 400 کارمند، 52 مدرسه و 4 هزار و 200 دانش‌آموز به اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ملحق خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان ساخت: در 30 شهریورماه شاهد برگزاری جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان اول ابتدایی و جشن جوانه‌ها برای دانش‌آموزان اول راهنمایی و در سوم مهرماه شاهد جشن آغاز سال تحصیلی در تمام مدارس و در همه مقاطع تحصیلی خواهیم بود.
اسدی عنوان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی (ره)، ششم مهرماه جشن عاطفه‌ها همزمان در تمام مدارس سراسر کشور برای کمک به دانش‌آموزان مستمند و نیازمند در شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان متذکر شد:‌ توجه به منویات مقام معظم رهبری، اجرای دقیق سند آموزش و پرورش، تربیت دینی و اسلامی و بصیرت‌دهی و حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی سرلوحه حرکت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.
وی اذعان داشت: خانواده گسترده آموزش و پرورش با تمامی اقشار و آحاد جامعه در ارتباط است و از تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌های سال تحصیلی همراه ما باشند.
اسدی یادآور شد: در جهانی که به دلیل توسعه و پیشرفت تکنولوژی شاهد بمباران اطلاعاتی و گسترش تهاجمات فرهنگی دشمنان هستیم، تمامی مسئولان نهادها و ارگانَ‌های فرهنگی باید در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان از اضافه شدن 10 واحد آموزشی به شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: از 10 واحد آموزشی که تا کنون افتتاح شده‌اند و در سال تحصیلی در شهرستان دشتستان افتتاح خواهند شد، 4 واحد آموزشی با همکاری خیرین ساخته شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول