اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

طرح ویژه بازگشایی مدرسه‌ها با قوت اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح ویژه بازگشایی مدرسه‌ها با قوت و قدرت بیشتری در استان کرمان به اجرا در می‌آید.

طرح ویژه بازگشایی مدرسه‌ها با قوت اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه انتظامی و ترافیکی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: همه ساله نیروی انتظامی‌ در آستانه شروع فصل پاییز‌، طرح ویژه بازگشایی مدرسه‌ها را در سطح استان کرمان به اجرا می‌گذارد.  
وی افزود: سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته به منظور تأمین آسایش فردی و عمومی‌، ایجاد محیط امن و اطمینان‌بخش در جامعه و تأمین امنیت لازم در مسیر تردد دانش‌آموزان و دانشجویان طرح ویژه بازگشایی مدرسه‌ها با قوت و قدرت بیشتری به اجرا در می‌آید.  
چناریان با بیان اینکه در این طرح با موتورسیکلت سواران متخلف‌، افراد مزاحم و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌شود، ابراز داشت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود، نسبت به رفت و آمد فرزندانشان نظارت بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد‌: با توجه به افزایش حجم بار ترافیکی و عبور و مرور در روز‌های اول سال تحصیلی از والدین انتظار می‌رود به منظور تسهیل در عبور و مرور دانش‌آموزان از پارک وسایل نقلیه خود در مقابل مدرسه‌ها و مراکز آموزشی خوداری کنند.  
چناریان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک‌، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول