اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در پیام تبریک به کشتی‌گیران مطرح کرد:

یادآوری مظلومیت فلسطین توسط کشتی‌گیران مازندرانی

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران در پیام تبریک خود به کشتی‌گیران مازندرانی گفت: عدم حضور کشتی‌گیران فرنگی‌کار مازندرانی مقابل رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر مظلومیت مردم فلسطین را به جهانیان یادآوری کرد.

یادآوری مظلومیت فلسطین توسط کشتی‌گیران مازندرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی در پیام تبریک خود به کشتی‌گیران ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات جهانی 2011 استانبول ترکیه آورده است: بار دیگر جوانان دلاور مازندران قهرمان‌پرور در عرصه‌ای جهانی خوش درخشیده و موجبات فخر و سربلندی ملت شریف و شایسته کشورشان را فراهم ساختند.
طاهایی در این پیام تاکید کرد: کسب نتایج خیره‌کننده و تحسین برانگیز در مسابقات جهانی 2011  ترکیه نشان از ظرفیت، توانایی و استعدادهای بی‌نظیر جوانان غیرتمند مازندران دارد.
استاندار مازندران در پیامش با اشاره به اینکه در شرایط نامناسب قرعه، قهرمانان مومن و غیرتمند مازنی محسن حاجی‌پور و قاسم رضایی کشتی‌گیران فرنگی‌کار آملی به عنوان عضو تیم ملی با تعصب بی‌مثالشان در عین آمادگی و شایستگی به خاطر حراست از آرمان‌های مقدس و متعالی جمهوری اسلامی ایران در رسمیت نشناختن رژیم غاصب اسراییل از قهرمانی مسجل خویش گذشتند، گفت: این حرکت مظلومیت مردم فلسطین اشغالی را دگر بار به جهانیان یادآوری کرده و بر ارزش و اعتبار موفقیت تیم ملی کشتی ایران افزود .
در پیام استاندار مازندران آمده است: درود خدا بر جوانان متعصب مازندرانی که در همه حال مدافع مظلومان و فلسطینیان ستمدیده هستند و در عرصه ورزش نیز همواره پایداری و پایمردی خود را در دشمنی با رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.
طاهایی در پیامش تصریح کرده است: آفرین بر بشیر باباجان‌زاده کشتی‌گیر بابلی فرنگی‌کار وزن 120 کیلوگرم تیم ملی که نخستین بار در تاریخ کشورمان مدال وزن فوق سنگین رقابت‌های جهانی و سهمیه المپیک را کسب کرد و دل تک تک ملت شایسته و مومن ایران اسلامی به ویژه مازندرانی‌ها، جامعه ورزش استان و مردم شهرستان بابل را شاد کرد.
استاندار مازندران در قسمت دیگری از این پیام اضافه کرد: کسب مقام نخست و مدال طلای ارزشمند رضا یزدانی کشتی‌گیر آزادکار جویباری وزن 96 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2011 و انتخابی المپیک در استانبول ترکیه برگ زرین این پیکارها محسوب می‌شود.
در این پیام آمده است: با پیروزی در رقابت‌های ترکیه دیگر بار ثابت شد که جوانان ایران اسلامی و به ویژه پهلوانان مازندرانی با تلاش خود امکان فتح قله‌های رفیع را دارند.
استاندار مازندران در قسمت دیگری از این پیام آورده است: بی‌تردید این پیروزی و مقام‌های شایسته و برتر جهانی که در رقابت با قهرمانان برجسته کشورهای مطرح جهان به دست آمد، نتیجه برنامه‌ریزی کلان فدراسیون، همت و تلاش مربیان و ورزشکارانی است که امروز یک‌دل و متحد در راه موفقیت و سربلندی ایران عزیز گام برداشته‌اند.
طاهایی اذعان داشت: این جوانان بار دیگر ثابت کردند که جوانان دلاور جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها با اتکا به قدرت لایزال الهی قادر به کسب همه‌ی افتخارات هستند.
وی در پایان پیروزی ارزشمند تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی 2011 ترکیه را که موجب ثبت یک موفقیت ارزشمند دیگر در کارنامه سراسر افتخار مازندران عنوان کرد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول