اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل مطرح کرد:

ضرورت توجه به کشتیگیران استکبارستیز مازندرانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل گفت: به کشتی‌گیران استکبارستیز آملی که در مسابقات جهانی ترکیه برابر رژیم اشغالگر قدس حاضر نشدند از سوی مسئولان توجه شود.

ضرورت توجه به کشتیگیران استکبارستیز مازندرانی
قدرت الله نهاوندیان در حاشیه ورود کشتی‌گیران فرنگی‌کار آملی به استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: کار بزرگ ورزشکاران آملی فراموش نخواهد شد و برای همیشه زنده خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: ما ملتی مسلمان و ظلم‌ستیز هستیم و بعد از انقلاب نیز تلاش مردم و مسئولان بر آن بود که با ظلم برخورد کنند و اهداف انقلاب اسلامی نیز بر این اساس پایه‌گذاری شده است.
رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل تصریح کرد: ما معتقدیم ملت فلسطین مظلوم واقع شده و کشورش توسط نیروی اشغالگر اشغال شده، ولی با توجه به اینکه مردم کشورمان مردمی ولایتمدار هستند با تاسی از خط و مشی ولایت فقیه در ورزش نیز اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری را اعمال می‌کنند.  
این مسئول با اشاره به اینکه هر کشتی‌گیر بعد از وزن‌کشی قرعه‌اش را به دست خود برمی‌دارد، گفت: ولی این دو کشتی‌گیر آملی از ورزشکاران با اخلاق و بدون حاشیه مازندران هستند که اعتقادات خود را بر همه اوامر ترجیح داده و حاضر نشدند مقابل رژیم اشغالگر به روی تشک بروند.
رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل با تاکید تلاش شبانه‌روزی ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: آنها وزن‌های زیادی کم کرده و ریاضت فراوانی کشیدند، ولی همه چیز را بر رضایت خداوند ترجیح دادند البته راه برایشان باز است و مسابقات متعدد گزینشی آسیایی، تورنمنت‌های گراندپری و جایزه بزرگ برایشان وجود دارد.
نهاوندیان با اعلام اینکه مسئولان باید گوشه چشمی به این ورزشکاران داشته باشند، تاکید کرد: باید به اینها توجه شود و شرایط به‌گونه‌ای رقم نخورد که همانند سامان طهماسبی و یا کشتی‌گیر سنگین وزن خوزستان که در آذربایجان کشتی می‌گیرد روانه خارج کشور شوند.
وی در پایان اذعان داشت: این ورزشکاران مشکلات زیادی دارند و باید به آنها توجه شود تا با روحیه‌ای دوچندان و تشویقات لازم روانه مسابقات بین‌المللی شوند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول