اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمربی‌گری عباس حاج کناری صورت می‌گیرد؛

آغاز تمرینات تیم کشتی استان زنجان از هفته آینده

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به مشخص شدن 70 درصد ترکیب تیم کشتی استان زنجان در لیگ برتر گفت: تمرینات تیم کشتی از 27 شهریور ماه آغاز می‌شود.

آغاز تمرینات تیم کشتی استان زنجان از هفته آینده
عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه توافقات اولیه با کشتی‌گیران به عمل آمده است، اظهار داشت: کشتی‌گیران به مرور پیش‌پرداخت‌ها را دریافت کرده و با ثبت قرارداد از روز یکشنبه در تمرینات تیم حاضر می‌شوند.
وی تعداد نفرات مجاز برای حاضر شدن در ترکیب تیم را 16 نفر اعلام کرد و افزود: تیم کشتی استان زنجان در دور رفت با 14 کشتی‌گیر در مسابقات حاضر می‌شود.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان دلیل خالی ماندن جای دو کشتی‌گیر را در تیم، باز گذاشتن جا برای جذب دو کشتی‌گیر در دور برگشت لیگ برتر کشتی اعلام کرد.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای بسته شدن تیم کشتی استان زنجان را 200 میلیون تومان عنوان کرد.
محمدی با اشاره به مشخص شدن 70 درصد اعضای تیم کشتی استان زنجان برای شرکت در لیگ برتر نام کشتی‌گیران وزن 55 کیلویی را مهران رضازاده از مازندران و حسین رحمانی از قزوین اعلام کرد.
وی مهدی قربان‌نژاد از مازندران را تنها کشتی‌گیر وزن 60 کیلویی تیم زنجان عنوان و تصریح کرد: یک کشتی‌گیر در این وزن در ادامه راه جذب تیم می‌شود.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به قطعی بودن حضور محمد نادری از زنجان در وزن 66 کیلو افزود: کادر فنی تیم از بین دو کشتی‌گیر زنجانی به نام‌های میثم نصیری و میثم حیدری یک نفر را به عنوان نفر دوم این وزن انتخاب می‌کنند.
وی جعفر قاسمی از مازندران و هادی تاراسی از زنجان را دو کشتی‌گیر وزن 74 کیلویی تیم استان زنجان معرفی کرد.
محمدی، فتح‌الله قزل‌باش از زنجان را تنها کشتی‌گیر وزن 84 کیلویی عنوان و تصریح کرد: وحید درامی‌مقدم از زنجان، اباذر اسلامی از مازندران و مهدی بیگدلی از زنجان نیز سه کشتی‌گیر وزن 96 کیلویی تیم استان زنجان هستند.
وی با اشاره به اینکه هادی گورکانی تنها کشتی‌گیر وزن 120 کیلویی تیم زنجان است، افزود: مسئولان در صدد جذب کشتی‌گیرانی در دو وزن 120 و 84 کیلوگرم هستند.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان هادی پور علیجان از مازندران و پرویز هادی از آذربایجان شرقی را کشتی‌گیران  مورد توجه هیئت کشتی استان زنجان اعلام کرد، که اگر با آنها به توافق برسد جذب تیم زنجان می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه عباس حاج کناری سرمربیگری تیم کشتی استان زنجان را در لیگ برتر به عهده دارد، گفت: بهرام چهران از قهرمانان باشگاه‌های آسیا و کشور به عنوان کمک اول و علی مهری از مربیان جوان به عنوان کمک دوم سرمربی تیم را در طی مسابقات کمک می‌کنند.
محمدی اضافه کرد: محمدرضا قلم چی از قهرمانان سابق کشور نیز سرپرستی تیم کشتی استان زنجان را در مسابقات لیگ برتر بر عهده می‌گیرد.
وی تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشتی را در سال گذشته 10 تیم اعلام کرد و ادامه داد: تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر کشتی در سال جاری به احتمال زیاد افزایش می‌یابد.
دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر کشتی در دو گروه برگزار می‌شود، تصریح کرد: همه مسابقات لیگ برتر کشتی به جز نهایی و نیمه نهایی که اغلب محل برگزاری آن تهران است به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به همکاری مدیرکل تربیت بدنی در تامین اعتبار لازم برای جذب کشتی‌گیران لازم و همچنین اعضای شورای شهر و شهرداری زنجان برای قول‌ همکاری در این زمینه از آنها تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول